באנגליה מדווחים כי בטוטנהאם החליטו להראות למנור סולומון את הדרך החוצה. על פי הכתב פול אוקיף, שמסקר את הקבוצה הלונדונית, התרנגולים ינסו למכור את קשר נבחרת ישראל בקיץ. הסיבה לכך היא הפציעה בברך אותה הוא סוחב מחודש ספטמבר ועדיין לא החלים ממנה.
אוקיף טוען כי בטוטנהאם יסכימו לקחת בחשבון כל הצעה עבור סולומון, במטרה להיפטר מחוזהו. כזכור, סולומון חתם בקיץ האחרון בקבוצה לארבע שנים והספיק לערוך 6 הופעות פרמייר-ליג במדיה (במהלכן תרם שני בישולים) עד שנפצע במיניסקוס - פציעה ממנה סבל גם בעונה שעברה כשהיה שחקן פולהאם.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד
יעזוב את טוטנהאם בקיץ? מנור סולומון
(צילום: JUSTIN TALLIS / AFP)
2 צפייה בגלריה
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מנור סולומון)
תחילה דובר כי סולומון ייעדר לפרק זמן של שלושה עד ארבעה חודשים בעקבות אותה פציעה במהלך אימון טוטנהאם, ואף דובר על כך שיהיה זמין למשחק הפלייאוף של נבחרת ישראל נגד איסלנד בחודש מארס. ככל שחלף הזמן נראה היה כי חזרתו למגרשים מתעכבת, עד שנאלץ לעבור ניתוח נוסף. בסופו של דבר, בישרו בטוטנהאם כי סולומון כבר לא ישוב לשחק העונה.
אתמול (שבת) הביע סולומון את תסכולו מהמצב כשפירסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "אני לא יכול לתאר עד כמה אני מתגעגע למגרשים".
באותו דיווח בו צוין סולומון נטען כי שחרורו של הקשר הישראלי הוא חלק ממהפכה גדולה שמתכננת הקבוצה של אנג'ה פוסטקוגלו לקראת העונה הבאה. בין השאר דובר על כך כי גם החלוץ הברזילאי רישרליסון צפוי לעזוב.
10 שנים: שערי הסולו הגדולים בלה ליגה
(ONE)