ברזיל הגיעה לקופה אמריקה. אחרי ה-0:0 המאכזב מול קוסטה ריקה במחזור הפתיחה של בית 4, הסלסאו הרשימו הלילה (בין שישי לשבת) עם 1:4 על פרגוואי, שקירב אותם אל רבע הגמר.
זו הייתה בעיקר הופעת ענק לוויניסיוס ג'וניור, שפשוט רקד על המגרש והיה מעורב כמעט בכל מהלך. לוקאס פאקטה אמנם החמיץ פנדל (31), אבל כעבור ארבע דקות היה מעורב במהלך קבוצתי מושלם, שהסתיים בשער של חלוץ ריאל מדריד.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס חוגג
ויניסיוס חוגג
(צילום: AP Photo/David Becker)
3 צפייה בגלריה
ברזיל
ברזיל
חגיגה ברזילאית מול פרגוואי
(צילום: KEVORK DJANSEZIAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
סאביו הכפיל (43) ו-ויניסיוס שילש, חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי טעות קשה של בלם פרגוואי עומאר אלדרטה, שפשוט בעט כדור שפגע בכוכב ברזיל ונכנס פנימה. ויניסיוס בחר לחקות את החגיגה הקבועה של ניימאר אחרי שער - וככל הנראה גם לעקוץ אותו. הסיבה: רק אתמול טען ניימאר הפצוע כי "ויניסיוס הוא השחקן הכי מכוער ששיחקתי איתו".
אלדרטה כיפר במעט על הטעות עם שער מצמק (48), אבל פאקטה כבש כעבור 17 דקות את הרביעי של ברזיל בכדור עונשין מ-11 מטר. אנדרס קובאס מפרגוואי הספיק גם לספוג כרטיס אדום (81).
קולומביה הייתה לנבחרת השלישית שמבטיחה את מקומה ברבע הגמר לאחר 0:3 קליל על קוסטה ריקה. עם כל הכבוד לארגנטינה או ברזיל, קולומביה היא כרגע הנבחרת הלוהטת בדרא"מ, כשהשיגה את ניצחונה ה-10 ברציפות. למעשה היא לא נוצחה מאז ההפסד לארגנטינה בפברואר 2022 ומחזיקה מאז במאזן של 22 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.
הקולומביאנים החזיקו בכדור ב-66 אחוז מהזמן והגיעו לאינספור מצבים לפני שלואיס דיאס כבש את הראשון בפנדל (31). דבינסון סאנצ'ס הכפיל בנגיחה (59) וג'ון קורדובה קינח (62) בשער מזווית קשה. קולומביה וברזיל ייפגשו במחזור האחרון של שלב הבתים, כשתיקו יספיק לסלסאו כדי לעלות לשלב הבא.
3 צפייה בגלריה
אוהדי פנמה
אוהדי פנמה
בלתי ניתנת לעצירה. קולומביה
(צילום: Daniel Bartel-USA TODAY Sports)
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
(באדיבות ONE)