בליברפול משדרים אמנם עסקים כרגיל, אך ביממה האחרונה גוברים הדיווחים לפיהם טרנט אלכסנדר ארנולד עשוי לעזוב את האי הבריטי ולנחות בספרד. אחרי שלל הפרסומים על התעניינותה של ריאל מדריד בשחקן, אחד נוסף הבוקר (שני) ב"דיילי מייל" טוען כי גם ברצלונה הצטרפה למרוץ לרכישת המגן, שמסיים את חוזהו באנפילד בתום העונה הנוכחית.
על-פי הפרסום בצהובון האנגלי, אלכסנדר ארנולד "לא נראה מעוניין בהצעות שהגיעו אליו מליברפול להאריך את חוזהו" וכי "הוא כבר בוחן הצעות אחרות". ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלני, המקורב לברצלונה, נכתב כי "אלכסנדר ארנולד לא מרגיש בנוח בליברפול כבר תקופה ארוכה וכי זה הסימן לכך שיש סיכוי שיסכים להגיע".
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר ארנולד
אלכסנדר ארנולד
דיווחים מפתיעים. אלכסנדר ארנולד
(צילום: Jan Kruger/Getty Images)
הדיווחים הללו סותרים לחלוטין את מה שפורסם בתקשורת המקומית בליברפול. לפני כשבוע פורסם שם כי אלכנסדר ארנולד שוחח עם המאמן החדש ארנה סלוט עוד לפני היורו והמגן נרגש לקראת העידן החדש באנפילד אחרי עזיבת יורגן קלופ. גורם בליברפול אמר אז כי השחקן "נרגש ומצפה לפתיחת האימונים ולפרק החדש".
שחקן נוסף שעתידו באנפילד לא ברור הוא וירג'יל ואן דייק. הבלם ההולנדי בן ה-33 אישר כי ליברפול עדיין לא הציעה לו חוזה חדש, לזה שמסתיים בסוף השנה. ואן דייק היה אחד מעמודי התווך של הצלחת המועדון בשנים האחרונות, והצטרף בינואר 2018 מסאות'המפטון.
ואן דייק כבר הראה סימני תסכול כשנשאל על-ידי העיתונאים על הארכת חוזהו, ואחרי הניצחון על סביליה בקדם העונה אמר: "אין מה להודיע כרגע". כזכור, בזמן היורו - אחרי הדחתה של הולנד - הודה כי "אני אחשוב היטב בקיץ מה אני רוצה ברמת המועדונים והנבחרת".
כל רגעי הקסם של פרמין לופס בברצלונה
(באדיבות ONE)