בעונת 2022/23 עוד התרוצץ קונור בראדלי במגרשי הליגה השלישית באנגליה, במדי בולטון, שם רשם חמישה שערים וחמישה בישולים ב-41 הופעות. מי האמין ששבעה חודשים בלבד אחר כך, המגן הימני בן ה-20, בהופעה השנייה בפרמייר-ליג, ירשום ערב בלתי נשכח עם שער ושני בישולים בניצחון 1:4 של מוליכת הפרמייר-ליג, ליברפול, על צ'לסי.
ביציע ישב המגן הימני הפצוע, טרנט אלכסנדר-ארנולד, זה שבימים שהוא נמצא בכושר משחק מלא, שוברים את הראש בליברפול האם הוא ישחק בהגנה או בקישור. האם יכול להיות שההופעה של המגן האירי הבינלאומי, שבגיל 15 הצטרף למחלקת הנוער של האדומים, תעשה סוף לדילמה הזאת?
3 צפייה בגלריה
קונור בראדלי
קונור בראדלי
קונור בראדלי
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
3 צפייה בגלריה
קונור בראדלי בשער הדיילי אקספר
קונור בראדלי בשער הדיילי אקספר
גיבור הניצחון בשער הדיילי אקספרס, "סראדלי סופר"
"הוא היה מדהים", סיכם אגדת ליברפול, רובי פאולר, את ההופעה של בראדלי, שרשם העונה הופעה נוספת בפרמייר-ליג נגד בורנמות' (גם אז בישל שער לדייגו ז'וטה) שתי הופעות נוספות בגביע, שתיים בגביע הליגה ושתיים בליגה האירופית. "למען האמת, כל שחקני ליברפול היו מבריקים במשחק הזה אבל ההופעה שלו הייתה מבריקה באופן מיוחד. לדעתי הוא עושה עכשיו כאב ראש ליורגן קלופ כי אני לא בטוח שהוא יוכל להשאיר אותו בכושר הזה בספסל. וזאת לא רק היכולת ההתקפית, הוא עשה משחק מעולה גם ברמה ההגנתית".
"מבחינתי זה רגע בלתי נשכח", אמר בראדלי בעצמו בסיום המשחק. "זה משהו שחלמתי עליו הרבה זמן. אני מרגיש כאילו אני בחלום. זה לא ייאמן. לגבי הגול, פשוט לא האמנתי שזה ייכנס פנימה. לא ידעתי מה לעשות. רצתי לפינה ובעטתי. זה היה מבריק".
כשנשאל על היכולת שהוא מציג מאז שאלכסנדר-ארנולד נפצע, הוא השיב בצניעות המתבקשת: "הייתי צריך לנסות לקחת את הצ'אנס שנתנו לי. אני מרגיש שהצלחתי לא רע".
3 צפייה בגלריה
ההודעה על העזיבה לא כיבתה את הקבוצה, להפך. יורגן קלופ בניצחון על צ'לסי
ההודעה על העזיבה לא כיבתה את הקבוצה, להפך. יורגן קלופ בניצחון על צ'לסי
ההודעה על העזיבה לא כיבתה את הקבוצה, להפך. יורגן קלופ בניצחון על צ'לסי
(צילום: EPA/ADAM VAUGHAN)
בשבוע שעבר הודיע המנג'ר הגרמני כי העונה הנוכחית תהיה האחרונה שלו במועדון, על אף שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים. על העזיבה הצפויה שלו אמר המגן הצעיר: "היא מספקת לי ולחברי בקבוצה את המוטיבציה להציג מחצית עונה אפילו טובה יותר מזאת שהצגנו במחצית הראשונה, ויש לנו יותר מתואר אחד לקחת בזמן שנותר".
המנג'ר עצמו פירגן לבראדלי בחיוך: "איזה ילד נפלא הוא", אמר קלופ על בראדלי. "גם סיום יוצא מן הכלל, כל המשחק, התרומה, המעורבות. זו קשה לשחק נגד רחים סטרלינג, והוא עשה את זה מצוין. אני ממש שמח בשבילו. לפני כמה שבועות כשהייתי בחופשה, כמה מעריצי בולטון שאלו אם הם יכולים לקבל את בראדלי בחזרה, אבל זה מאוחר מדי".