ברצלונה ממשיכה להתכונן לקראת משחק הליגה מול אתלטיק בילבאו בעוד שלושה ימים, אך הקטלאנים מתמקדים בעיקר בשני המשחקים מול היריבה המושבעת ריאל מדריד - אחד במסגרת הליגה הספרדית, והשני בגביע הספרדי.
הקבוצה של צ'אבי תתמודד בעוד עשרה ימים בביתה מול הבלאנקוס במסגרת לה-ליגה, וקצת יותר משבועיים לאחר מכן תארח שוב את האלופה למפגש הגומלין בחצי גמר גביע המלך (0:1 לבארסה במשחק הראשון בברנבאו).
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
מאמן בצעירים של ברצלונה. רוברט לבנדובסקי
(EPA)
בקרב מוליכת הליגה הספרדית קיוו לקבל בשורות טובות מכיוונו של עוסמאן דמבלה הפצוע, אך נראה כי זה ימשיך להיעדר גם מול הבאסקים וגם מול ריאל. עם זאת, על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, נראה כי הצרפתי יוכל לעמוד לרשות צ'אבי במשחק הגביע מול החבורה של קרלו אנצ'לוטי.
בתוך כך, רוברט לבנדובסקי התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של ברצלונה ודיבר על חוויותיו בעונתו הראשונה בקאמפ נואו: "הכרתי את ה-DNA של ברצלונה. המשחק היפה הוא ערך חשוב - אבל הכדורגל משתנה". על איכות הסגל: "בחודש הראשון לאחר שהגעתי כבר ראיתי את הפוטנציאל העצום שיש בקבוצה הזו, צריך להמשיך באותה הדרך".
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
(AFP)
הפולני התרשם בעיקר מהכישרון שיש בקרב שחקני הבית בקבוצה: "אני מנסה לעזור לחבריי לקבוצה, לא רק באמצעות שערים אלא גם באמצעות אופי ומנטליות. עם השחקנים הצעירים שיש בקבוצה - העתיד של המועדון מובטח".