על אף הדיווחים כי יעזוב את מנצ'סטר סיטי לכסף הגדול של הליגה הסעודית, קווין דה בריינה לא הולך לשום מקום. מאמנו, פפ גווארדיולה, שם אתמול (שני) קץ לשמועות כשהודיע כי הכוכב הבלגי נשאר לפחות עוד אחת באלופת אנגליה.
"קווין דה בריינה נשאר במנצ'סטר סיטי. אם מישהו יעזוב נודיע על כך באופן פומבי", אמר גווארדיולה. "עד שייסגר חלון ההעברות יש כמובן סיכוי לכך שיהיו שינויים, ובהחלט ייתכן שנצרף שחקנים חדשים - אבל אנחנו נשמור על הסגל מהעונה שעברה".
1 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
לא הולך לשום מקום. דה בריינה
(צילום: VIRGINIE LEFOUR / BELGA / AFP)
דבריו של גווארדיולה הגיעו על רקע הדיווחים בימים האחרונים על כך שדה בריינה בדרך למעבר סנסציוני לאל-איתיחאד הסעודית, בה משחקים כמה שמות מסקרנים, ביניהם קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, פאביניו וז'וטה ומאמנה הוא בלם העבר האגדי לורן בלאן. המועדון שבבעלות קרן ההשקעות הסעודית סיים את העונה החולפת רק במקום החמישי בליגה, בפער של יותר מ-40 נקודות מהאלופה אל-הילאל.
כבר בחודש האחרון סיפר דה בריינה בפתיחות על האפשרות שיגיע לסעודיה. "בגילי צריך להיות פתוח להכל וצריך כבר לחשוב על עתידי. אשתי פתוחה למעבר ליעד אקזוטי כהרפתקה", הודה אז. "אני יכול להרוויח שם סכומי כסף מדהימים. הרווחתי הרבה כסף במהלך 15 שנות הקריירה שלי, אבל בשנתיים בערב הסעודית אני יכול להרוויח אפילו יותר מזה. זה משהו שאני צריך לחשוב עליו בשלב האחרון של הקריירה".
דה בריינה, שבחודש שעבר חגג יום הולדת 33, זכה עם מנצ'סטר סיטי בשש אליפויות וכמובן גם בליגת האלופות ב-2023. במספר כלי תקשורת ברחבי הממלכה טענו כי הוא הלך שבי אחרי עסקה שכוללת "סכום כסף מטורף", אך כאמור מאמנו הבהיר כי הוא יישאר בשורות הסיטיזנס לפחות עוד עונה אחת וישלים עשור במדיה.
כל הרגעים הגדולים של חאמס רודריגס בריאל
(ONE)