חצי שנה ג'וש כהן היה בלי כדורגל, אך כעת נראה כי השוער מצא יעד חדש. ב-ESPN מדווחים כי כהן, ששיחק בארבע העונות האחרונות במכבי חיפה וסירב להמשיך עם האלופה הישראלית, צפוי לחתום בימים הקרובים באטלנטה יונייטד מה-MLS.
כהן הגיש תלונה נגד אטלנטה בספטמבר האחרון, לאחר שנציגיו טענו כי הקבוצה הציעה לו חוזה עם שכר זעום, ובכך השיגה עליו בלעדיות בעקבות חוקי ה-MLS, מה שמנע ממנו לחתום בקבוצות אחרות בליגה האמריקאית. לטענת נציגיו של השוער האמריקאי-ישראלי, מדובר היה בהפרה של הנהלים, אך כאמור, נראה כי הצדדים הגיעו לפשרה, מה שצפוי לסלול את דרכו של כהן לקבוצה.
1 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
מצא יעד חדש. ג'וש כהן
(צילום: עוז מועלם)
במידה שהכל יילך כשורה וכהן אכן יחתום באטלנטה, הוא צפוי להיכנס לנעליו של שוער נבחרת ארה"ב לשעבר, בראד גוזן בן ה-39. גוזן אומנם חתום עד 2024, אך בעונה שעברה קרע את גיד האכילס, מה שהשבית אותו לתקופה ממושכת ועדיין לא ברור אם יוכל לחזור לשחק.
כהן, בן 31, שיחק במספר קבוצות בליגת הפיתוח בארה"ב לפני שחתם במכבי חיפה בקיץ 2019. בשל היותו יהודי, הוא קיבל מייד עם הגעתו ארצה מעמד של תושב ארעי וב-2021 קיבל אזרחות מתוקף חוק השבות. הוא החל כמחליפו של גיא חיימוב, אך מהר מאוד תפס את אפודת השוער הראשון. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, בגביע הטוטו ובאלוף האלופים ובעונת 2020/21 נבחר לכדורגלן העונה של ליגת העל.