עד הדקה ה-86 אתמול במסטאיה, היה נראה שריאל מדריד בדרך להפסד בכורה העונה. הבלאנקוס פיגרו 1:0 ולא נראו טוב, בלשון המעטה. רק שאסור, כפי שכולם יודעים, להספיד לרגע את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי.
ויניסיוס ג'וניור כבש (86) ובישל לקארים בנזמה (88) את המהפך, שקבע 1:2 מול ולנסיה והקפיץ את ריאל לפסגת הטבלה בספרד עם 13 נקודות מ-15 אפשריות אחרי חמישה מחזורים. "יש לי קבוצה ששורטת ונלחמת, לא משנה אם היא משחק טוב או רע", הודה אנצ'לוטי בסיום.
2 צפייה בגלריה
בנזמה והחברים חוגגים את המהפך הדרמטי
בנזמה והחברים חוגגים את המהפך הדרמטי
בנזמה והחברים חוגגים את המהפך הדרמטי
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
"שלוש הנקודות הגיעו לנו". בנזמה
(צילום: AP)
"לא ניצחנו בזכות האיכות, עשינו את זה בשל רוח הלחימה הבלתי מעורערת שלנו", הוסיף אנצ'לוטי. "יש לנו קבוצה די צעירה ואני אהיה האדם הראשון שיודה שאנחנו לא משחקים כדורגל מרהיב כרגע. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, הלכנו הרבה קדימה - וכשזה קורה אתה חשוף מאוד בהגנה".
ויניסיוס ג'וניור, שכיכב עם שער ובישול, התלהב יתר על המידה וסיפק כמה ציטוטים מעניינים: "תמיד קשה לנצח במסטאיה, אבל המשכנו להאמין לאורך כל הדרך. זו קבוצה שאף פעם לא מרימה ידיים ועושה דברים כמו שלא ראו פה בעבר".
"זוג מנצח": שער ה"מארקה"
"מדריד היא אלמותית": שער ה"אס"
בנזמה, שהכריע את המשחק, סיכם: "אני חושב ששלוש הנקודות הגיעו לנו. קשה לדעת איך העונה עוד תתפתח. מה שבטוח, אנחנו מתייחסים לכל משחק כאילו הוא גמר גביע. כל השחקנים שהיו על המגרש והאוהדים שהגיעו ממדריד עזרו לנו לנצח. כיף לי לכבוש, אבל חשוב לי יותר לעזור לקבוצה להשיג תארים".
והיה גם רגע אותו ריאל לא תרצה לזכור. בדקה ה-25 דני קרבחאל נפצע ברגלו והוחלף על-ידי לוקאס ואסקס. עוד לא ברורה חומרת פציעתו של השחקן, אבל הפנים שלו לאחר החילוף סיפרו את הסיפור. מדובר, תקשיבו טוב, בפציעה השישית של קבחאל בשנה האחרונה, כשרק ב-22 באוגוסט חזר שוב למגרשים.
"הסיוט של קרבחאל", נכתב בתקשורת הספרדית. ב"מארקה" החמיאו כצפוי לריאל על הקאמבק הגדול. "זוג מנצח", נכתב בכותרת הראשית עם תמונה של ויניסיוס ג'וניור ובנזמה. ב"אס" פרגנו גם הם: "מדריד לעולם לא מתה, היא אלמותית".