היום (ערב) אנחנו מקבלים כמות יפה של משחקי גביע בגרמניה ובאיטליה.
5 צפייה בגלריה
ז'ואאו קאנסלו שחקן באיירן מינכן עם לירוי סאנה
ז'ואאו קאנסלו שחקן באיירן מינכן עם לירוי סאנה
חברים ותיקים מהימים המשותפים בסיטי. קאנסלו וסאנה חוגגים
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
מונס דאבור שחקן הופנהיים עם מאמן ר.ב לייפציג מרקו רוזה
מונס דאבור שחקן הופנהיים עם מאמן ר.ב לייפציג מרקו רוזה
פגש את מאמנו לשעבר. דאבור עם מאמן לייפציג רוזה
(צילום: גטי אימג'ס)

גרמניה

מיינץ - באיירן מינכן 4:0

אחרי שלוש תוצאות 1:1 ברציפות בליגה, הצליחה האלופה לחזור לנצח ובצורה מוחצת. ז'ואאו קאנסלו פתח בהרכב קבוצתו החדשה ובישל עם הגבהה יפה כבר בדקה ה-17 לאריק מקסים שופו מוטינג, ג'מאל מוסיאלה הכפיל בדקה ה-30, לירוי סאנה (44) ואלפונסו דייויס (83) השלימו. מיינץ נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאלכסנדר האק ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-86.

ר.ב. לייפציג - הופנהיים 1:3

אחרי שחזרה מפגרת המונדיאל עם תיקו מול באיירן מינכן ושני ניצחונות, הצליחה הקבוצה של מרקו רוזה לעלות גם לרבע גמר הגביע. מונס דאבור, שפגש את מאמנו לשעבר מזלצבורג, פתח בהרכב הופנהיים והשלים 90 דקות, אבל לא הצליח לכבוש או לעזור לקבוצתו. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית עם שער נהדר של אמיל פורסברג, שקיבל את הכדור מקונרד ליימר, פרץ קדימה ובעט מרחוק יפה פנימה את ה-0:1. ליימר, שבישל את הראשון, כבש את השני בעצמו עם בעיטה יפה מתוך הרחבה אל הפינה וקבע 0:2 בדקה ה-42. קספר דולברג עוד הצליח לצמק בנגיחה אחרי בישול של אנחליניו מול האקסית (77), אבל זה לא הספיק וטימו ורנר כבש את השלישי בדקה ה-84 אחרי בישול של יוסוף פאולסן וגמר סופית את העסק. סטנלי אנסוקי השאיר את הכחולים בעשרה שחקנים אחרי שספג צהוב שני בדקה ה-86. לייפציג ברבע הגמר, הופנהיים תתרכז בליגה.
5 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ' שחקן פיורנטינה
לוקה יוביץ' שחקן פיורנטינה
סידר לפיורנטינה ניצחון. יוביץ'
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

פיורנטינה - טורינו 1:2

אחרי שני הפסדי ליגה ותיקו, הצליחו הסגולים לחזור לנצח והשיגו את הכרטיס לחצי גמר הגביע. לוקה יוביץ' הצליח לכבוש בדקה ה-65 וג'ונתן איקונה הוסיף עוד אחד (90). יאן קראמו רק צימק (93).
5 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו מאמן רומא
ז'וזה מוריניו מאמן רומא
פאדיחה גדולה. מוריניו
(צילום: EPA)

רומא - קרמונזה 2:1

הפתעה גדולה. הקבוצה של ז'וזה מוריניו הפסידה בבית לקבוצה שנמצאת במקום האחרון בליגה ושעדיין לא ניצחה שם העונה והשיגה רק 8 נקודות מ-60 אפשריות. קרמונזה בחצי גמר הגביע בזכות שער של סיריל דסרס (28) ושער עצמי של זקי צליק (49), אנדראה בלוטי כבש בדקה ה-94 שער תנחומים ותו לא.
5 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
ברוך השב. סאנצ'ו
(צילום: רויטרס)

אנגליה

מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 0:2

השדים האדומים, שניצחו 0:3 במשחק הראשון והכריעו את ההתמודדות כבר שם, לא התקשו להשלים את המשימה בבית ולהבטיח את הכרטיס לגמר גביע הליגה מול ניוקאסל. אנתוני מרסיאל (73) ופרד (76) כבשו עבור השדים האדומים. מי שחזר אחרי תקופה ממושכת ולא פשוטה מבחינה אישית הוא ג'יידון סאנצ'ו, שנכנס כמחליף בדקה ה-63.
פורסם לראשונה: 21:02, 01.02.23