צפו בתקציר המשחק ובטעות של ראדו
(באדיבות ONE)
הגיבור הטרגי של המחזור הראשון באיטליה הוא שוער קרמונזה יונוץ ראדו. השוער הרומני זכור מהטעות הגדולה שעשה בעונה שעברה במדי אינטר מול בולוניה. הוא לא הצליח לבעוט בכדור שהוחזר אליו, והוא התגלגל לרשת. המשחק נגמר ב-1:2 לבולוניה וניפץ לאינטר את חלום האליפות.
בקיץ חתם ראדו בעולה החדשה בקרמונזה כדי לשמש כשוער הראשון שלה. את העונה הוא פתח בצורה הכי גרועה שאפשר. במצב של 2:2 מול פיורנטינה בדקה ה-95, רולאנדו מנדראגורה הגביה כדור לרחבה, ראדו לא הצליח לתפוס אותו כמו שצריך ונכנס איתו לתוך השער. במקום לפתוח את העונה עם נקודה יקרה, קבוצתו קרמונזה סיימה את המשחק בהפסד כואב מאוד.
3 צפייה בגלריה
יונוץ ראדו
יונוץ ראדו
הטעות של ראדו
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
יונוץ ראדו
יונוץ ראדו
ראדו מאוכזב
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
יונוץ ראדו
יונוץ ראדו
כואב הלב
(צילום: גטי אימג'ס)
ברומניה, מולדתו של יונוץ ראדו, לא ריחמו עליו וכתבו ש"זאת טעות שעלולה לגמור לו את הקריירה". למזלו, בקבוצתו היו קצת יותר סלחנים כלפיו. הקשר כריסטיאן בוניוטו אמר בסיום: "זאת הייתה הופעה טובה שלנו, אנחנו עובדים כל יום כדי להשתפר. ראדו רשם כמה הצלות גדולות והשאיר אותנו במשחק, הוא לא הפסיד נקודות. אנחנו מפסידים ביחד וכשננצח נעשה את זה ביחד. אין לו מה לחשוב יותר על המשחק הזה".
"ראדו שוער טוב מאוד, הוא לא נשבר מטעויות", אמר מאמן קרמונזה מסימיליאנו אלביני, "היה לו משחק מצוין היום. אנחנו קבוצה חדשה ועוד נתחבר בעתיד. ברור שזה מאכזב להפסיד בצורה כזאת ואנחנו עצובים מההפסד, אבל אלה דברים שיכולים לקרות בכדורגל. אנחנו מרוצים מהיכולת, אבל לפעמים שער אחד יכול לשנות הכל. אנחנו נמשיך לשחק כדורגל אמיץ והתקפי כדי לנצח, הראנו מה אנחנו שווים. ראדו עוד יוכיח את עצמו ויביא לנו נקודות".
קרמונזה תנסה להתאושש נגד רומא בשבוע הבא. הקבוצה של ז'וזה מוריניו לא הרשימה במחזור הפתיחה, אבל הצליחה לנצח 0:1 את סלרניטנה משער של בריאן כריסטנטה. הרכש הנוצץ פאולו דיבאלה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-88. הערב (שני) יובנטוס תפתח עונה מול ססואולו ודומניקו ברארדי.