אריק טן האח יישאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עונה נוספת - כך דיווח (בלילה בין שלישי לרביעי) דיוויד אורנסטיין מה"אתלטיק". על פי הפרסום ההחלטה התקבלה בישיבת מועצת המנהלים של המועדון, שצפויה להציע חוזה חדש להולנדי מכיוון שהנוכחי צפוי לפוג בתום העונה הקרבה.
מבחינת המאמן בן ה-54 מדובר בתפנית נהדרת, שכן הוא הגיע אל משחק גמר הגביע נגד מנצ'סטר סיטי על רקע דיווחים כי בכל מקרה הוא יסיים את דרכו במועדון, גם במקרה של זכייה בגביע – בו זכה בסופו של דבר לאחר ניצחון על 1:2 התכולים ופפ גווארדיולה.
1 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
הזכייה עשתה את שלה. טן האח
(צילום: Alex Pantling/Getty Images)
טן האח הגיע ליונייטד בקיץ 2022 מאיאקס, ובעונתו הראשונה זכה איתה בגביע הליגה - התואר הראשון שלה מאז 2017 - וסיים איתה במקום השלישי בליגה, מה שהחזיר אותה לליגת האלופות לאחר שנת היעדרות. אבל העונה הגיעה התרסקות. יונייטד סיימה במקום השמיני ועם מאזן שערים שלילי של מינוס 1, ושני הנתונים הם הגרועים ביותר עבורה בעידן הפרמייר-ליג.
ארבעה המועמדים להחליף את טאן האח היו קיראן מקנה, שנבחר למאמן העונה בצ'מפיונשיפ לאחר שהוביל את איפסוויץ' הצנועה לעלייה לפרמייר-ליג, רוברטו דה זרבי, שעזב לאחרונה את ברייטון, מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר מצ'לסי וגארת' סאות'גייט שמוביל בימים אלה את נבחרת אנגליה במשחקי היורו שייצאו לדרך במחרתיים (שישי).
בשבוע שעבר גם עלתה מועמדותו של טוכל שעל פי דיווחים אף שוחח עם הבעלים ג'ים רטקליף, אך המאמן הגרמני על פי אותם פרסומים ענה בשלילה. טן האח, בכל מקרה, נופש בימים אלה עם משפחתו באיביזה.
השער היפה ביותר העונה של כל קבוצה בספרד
(באדיבות ONE)