משחקי מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר ברזיל וארגנטינה השיגו ניצחונות ואילו אורוגוואי נעצרה בחוץ עם תיקו בפרו.
ברזיל חזרה מצ'ילה עם מאזן מושלם של 21 נקודות משבעה משחקים בזכות 0:1 קטן. הסלסאו התקשו מאוד בסנטיאגו והגיבור שלהם היה אברטון ריביירו. קשרה הוותיק של פלמנגו החליף בהפסקה את ויניסיוס ג'וניור והבקיע את השער היחיד במשחק (64). ניימאר רשם משחק חמישי ברציפות ללא שער במדים הלאומיים.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר עם הכדור
(צילום: רויטרס)
ארגנטינה ניצחה בחוץ 1:3 את נועלת הבית ונצאולה, והיא מדורגת שנייה עם 15 נקודות. לאו מסי רשם 90 דקות מבלי להבקיע. במחצית הראשונה הפרעוש ספג תיקול חריף מאדריאן מרטינס, שהורחק בשל כך בכרטיס אדום ישיר (32). מרטינס שלח גבוה רגל שפגעה במסי בחוזקה, בתיקול שהיה עלול להוביל לפציעה קשה של הכוכב. מסי שכב על הדשא מספר דקות בניסיון להתאושש ועל המגרש התפתחה מהומה.
לאוטרו מרטינס (45+2), חואקין קוראה (71) ואנחל קוראה (74) הבקיעו לאלביסלסטה. ויפרסון סולטדו צימק בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה והלך לחגוג עם לא פחות מאשר מסי ברגע ביזארי למדי.
3 צפייה בגלריה
התיקול על מסי
התיקול על מסי
התיקול על מסי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי על הדשא
לאו מסי על הדשא
מסי על הדשא
(צילום: רויטרס)
לואיס סוארס ואדינסון קבאני לא נכללו בסגל אורוגוואי שסיימה ב-1:1 בפרו. רנאטו טאפיה הבקיע למארחת (25) וג'ורג'יאן דה ארסקטה איזן (29). אקוודור גברה 0:2 על פרגוואי משערים מאוחרים של פליקס טורס (87) ומיכאל אסטראדה (95).