כריסטיאנו רונאלדו לא יהיה בסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק הקרוב מול צ'לסי בשבת. כזכור, הכוכב הפורטוגלי ירד מהמגרש אל חדר ההלבשה לפני שריקת הסיום במשחק מול טוטנהאם והמאמן אריק טן האח הודיע שייאלץ להעניש אותו.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
כל הסיפור הזה נהיה מכוער. רונאלדו
(צילום: AP)
עכשיו יונייטד הודיעה שרונאלדו לא יהיה בסגל למשחק הקרוב וכתבה: "כריסטיאנו רונאלדו לא יהיה בסגל למשחק מול צ'לסי בשבת, שאר השחקנים בסגל מרוכזים במשחק הזה. המאמן אחראי לענייני משמעת שקשורים לקבוצה והמועדון מגבה אותו לחלוטין. רונאלדו הוא עדיין חלק חשוב מהסגל".
כזכור, רונאלדו עזב אתמול את המגרש בדקה ה-89 במהלך ה-0:2 מול טוטנהאם למרות שיונייטד ביצעה רק שלושה חילופים מהחמישה המותרים לה והוא טרם נכנס. לפי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, רונאלדו אפילו סירב להיכנס כמחליף כשטן האח ביקש ממנו לעשות את זה. המאמן ביקש לתדרך את רונאלדו לפני שישלח אותו אל הדשא, אך הכוכב הגדול סירב לשמוע את המאמן וירד היישר אל חדר ההלבשה.
מוקדם יותר דווח כי מערכת היחסים בין רונאלדו למאמן אריק טן האח בנקודת שבירה והפורטוגלי נחוש לעזוב. לפי הדיווח, המאמן ההולנדי ישמח מאוד לראות את זה קורה בינואר. עם זאת, כמובן שיהיה מדובר במשימה קשה מאוד למצוא עבורו קבוצה חדשה. רונאלדו יחגוג 38 בפברואר ועדיין מחזיק בחוזה כבד מאוד שיקשה על קבוצות רבות לקלוט אותו, גם אם יחשקו בו מבחינה מקצועית. כך היה בקיץ האחרון כשדווח על מספר קבוצות בכירות שהתעניינו בשירותיו, אך ירדו מזה בשל השכר הגבוה.