האם דניאל פרץ בדרך החוצה מהסגל של באיירן מינכן? על פי דיווחים ב"בילד" וב"קיקר", מנואל נוייר, שוערה הבכיר של אלופת גרמניה, נטל חלק היום (שישי) במשך 70 דקות באימון הקבוצה, ועשוי לחזור לשחק במשחק הליגה נגד מיינץ, שיתקיים אחרי פגרת הנבחרות - ב-21 באוקטובר. במצב כזה, השוער הישראלי עשוי למצוא את עצמו כשוערה השלישי של הקבוצה, אחרי נוייר וסוון אולרייך.
נוייר התאמן לצד פרץ, ועל הדיווחים לא ניכר עליו כל סימן לפציעה שהשביתה אותו במשך כמעט שנה. מסתמן כי השוער הוותיק בדרך חזרה לכושר מלא, מה שצפוי לסלול את דרכו בחזרה לעמדת השוער הראשון. מי שהחליף אותו, סוון אולרייך, צפוי לרדת לספסל, ולאור הופעתו הנהדרת במשחקה האחרון של באיירן בליגת האלופות, הוא צפוי להישאר בעמדת השוער השני.
1 צפייה בגלריה
מנואל נוייר
מנואל נוייר
לא ניכר עליו כל סימן לפציעה. מנואל נוייר
(AP Photo/Matthias Schrader)
אם כן, המשחק של באיירן מינכן ביום ראשון נגד פרייבורג עשוי להיות משחקו האחרון של פרץ בסגל לתקופה הקרובה. השוער, שחתם בסוף חודש אוגוסט בקבוצה של תומאס טוכל, זכה לדקות משחק ראשונות כשפתח לפני כשבוע וחצי בשער במשחק הגביע נגד פרויזן מונסטר מהליגה השלישית.
על אף האמור לעיל, בגרמניה טוענים כי תומאס טוכל מצוי בהתלבטות בנוגע לרוטציית השוערים. נוייר הוא כמובן הקפטן ואחד השוערים הגדולים בתולדות המועדון, אך המאמן אוהב את פרץ ולא רוצה לדחוק אותו לגמרי הצידה. מעבר לכך, ישנו רצון לשמור על נוייר, כאשר לקבוצה צפוי לו"ז צפוף לאחר פגרת הנבחרות.
באיירן תשחק ארבע פעמים בעשרה ימים, כשאחד המשחקים יהיה נגד זארבריקן מהליגה השלישית במסגרת הגביע הגרמני. בתקשורת הגרמנית טוענים כי גם אם נוייר יחזור לכשירות, פרץ או אולרייך עשויים לפתוח בין הקורות במשחק הזה.