משחק הבית האחרון של קיליאן אמבאפה בפריז סן ז'רמן לא הלך כפי שרצה, כאשר קבוצתו הפסידה 3:1 לטולוז. מעבר לכך, על אף שהקהל הביתי הכין תפאורה מרשימה לכבודו, חלקים מהם גם שרקו לו בוז. כעת, בתקשורת הצרפתית פירסמו כי לפני המשחק הכוכב ובעלי המועדון, נאסר אל-חלאיפי, רבו ממש לפני תחילת המשחק.
ב'לה-פריזיאן' כינו את הריב בין השניים כ"ויכוח קולני שהרעיד את קירות", מה שגרם לדחיית עליית השחקנים לחימום. "רמת הדציבלים בין השניים גרמו לנוכחים להיות בהלם".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
ריב קולני עם הבעלים. קיליאן אמבאפה
(צילום: REUTERS/Gonzalo Fuentes)
2 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה עם הבעלים נאסר אל-חלאיפי
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה עם הבעלים נאסר אל-חלאיפי
היחסים ביניהם היתדרדרו. אמבאפה עם הבעלים נאסר אל-חלאיפי
(Aurelien Meunier/Getty Images)
בדרך לריאל: אמבאפה הודיע על עזיבת פ.ס.ז`
(ONE)
על-פי התקשורת הצרפתית, הרקע לריב בין השניים הוא הודעת הפרידה שפירסם אמבאפה מפ.ס.ז' ביום שישי האחרון. החלוץ, שצפוי לעבור לריאל מדריד בקיץ, השמיט את שמו של אל-חלאיפי מרשימת האנשים להם הודה על תקופתו במועדון, מה שלטענת רבים מעיד על היחסים הרעים בין השניים.
"היה לי כבוד ענק לשחק במועדון הזה", אמר אמבאפה בסרטון וידאו שפרסם ברשתות החברתיות שלו ובו הודיע על עזיבתו, "מועדון שנתן לי הזדמנות גדולה. זה קשה להיפרד, לא חשבתי שזה יהיה כל-כך קשה, אבל אחרי שבע שנים אני מרגיש שאני בשל לאתגר חדש. אני חייב את זה לעצמי".
משחקו האחרון של אמבאפה בפריז סן ז'רמן יהיה בגמר הגביע מול ליון - ב-25 במאי. לאחר מכן, כאמור, הוא אמור לחתום בריאל מדריד שחיזרה אחריו במשך שנים.