הפסד בודד חווה כריסטיאנו רונאלדו עם אל נאסר מאז הצטרף - לאל איתיחאד בגמר גביע הליגה. בליגה לעומת זאת, רשמה קבוצתו של הפורטוגלי חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת מאז שהחתימה את הכוכב. אתמול (חמישי) גם המאזן הנקי מהפסדים בליגה נעלם - לאחר הפסד של אל נאסר לאותה אל איתיחאד 1:0 במשחק העונה בליגה הסעודית.
האורחת הגיעה למשחק מהמקום הראשון בטבלה, בעוד יריבתה פיגרה מאחורה בשתי נקודות. שער של רומריניו לזכות אל איתיחאד בדקה ה-80 הכריע את ההתמודדות, ושלח את אל איתיחאד לפסגה על חשבון אל נאסר.
1 צפייה בגלריה
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
ערב מתסכל. כריסטיאנו רונאלדו
(EPA)
מבחינת רונאלדו, הוא סיים משחק שני ברציפות ללא שער או בישול. CR7 נראה מתוסכל מאוד לאורך המשחק וגם בסיומו, כאשר נראה כי הקנטות הקהל המקומי הצליחו לעצבן את הפנומן. לפני תחילת המשחק שאג את שמו של לאו מסי - הנמסיס הגדול של רונאלדו - וזה סימן להם עם האצבע 'חכו חכו'.
לדאבונו של הפורטוגלי, האיום לא מומש, וכאשר הוא ירד מאוכזב מכר הדשא לכיוון חדרי ההלבשה - נשמעו שוב הקריאות של הקהל המקומי בשמו של מסי. רונאלדו אף הוסיף בעיטה בבקבוק בירידה מהמגרש, מה שגרר קריאות בוז מהקהל המקומי.
כזכור, במהלך המונדיאל בקטאר לפני כשלושה חודשים הדהימה נבחרת סעודיה במחזור הראשון של הטורניר את ארגנטינה, שבהמשך כידוע זכתה בתואר, עם ניצחון 1:2. אז, האוהדים הסעודים הקניטו את לאו מסי עם קריאות 'איפה מסי, איפה מסי'. התשובה כאמור, ניתנה שלושה וחצי שבועות לאחר מכן, כשהפרעוש הניף את גביע העולם. האם גם רונאלדו יספק מענה לאוהדים המקניטים בסיום העונה?
אל נאסר הייתה על סף הפסד בשבוע שעבר כשפיגרה 1:0 מול נועלת הטבלה אל באטין אך הצליחה להפוך ולנצח בצורה דרמטית בזכות שלושה שערים בתוספת הזמן. הפעם האורחים לא הצליחו למצוא מענה ואיבדו את המקום הראשון.