בת זוגו לשעבר של ניקו שולץ התראיינה היום (שני) בגרמניה. האישה, ששמרה על חשאיות וכונתה J, סיפרה על מסכת ההתעללות שחוותה מצד המגן השמאלי של בורוסיה דורטמונד.
"הוא היה צורח, תמיד הוא צרח", סיפרה האישה שאמרה שהותקפה כבר אחרי שלושה חודשים במערכת היחסים. היא אמרה ששולץ היה חובט בפניה ולפעמים היה מתעצבן בגלל דברים טריוויאליים לחלוטין: "בישלתי משהו, הוא התחיל להכות אותי קלות, נכנסנו לוויכוח והוא היה חובט בי".
1 צפייה בגלריה
ניקו שולץ שחקן בורוסיה דורטמונד
ניקו שולץ שחקן בורוסיה דורטמונד
חשדות חמורים מאוד. שולץ
(צילום: גטי אימג'ס)
J סיפרה גם על אלימות נפשית שחוותה משולץ והציגה הקלטות בהן נשמע ששניהם מחליפים עלבונות וגם היא מקללת ותוקפת את השחקן. היא דיברה על כך שבאחד מן הימים היא הייתה עירומה בדירה ושולץ חנק אותה וגרר אותה מהשיער שלה על הרצפה. הטריגר לכך היה משהו לא משמעותי במיוחד. במקרים רבים, כך אמרה J, הקנאה של בן זוגה הוציאה אותו מדעתו: "שיגע אותי שתמיד הייתי צריכה להצדיק את עצמי".
J הציגה הודעות וואטסאפ שלטענתה הגיעו משולץ ובהן הוא בוכה ומבטיח לה שישפר את דרכיו, הוא גם הבטיח שיפנה לטיפול. ההודעות הללו מראות אדם שאיבד שליטה על חייו. גם כש-J נשאה את התינוק שלהם בבטנה, שולץ לא הפסיק בהתקפי האלימות. הבת נולדה ב-10 בספטמבר 2020 אחרי שהשניים כבר נפרדו. לפי המסרונים בין השניים, שולץ ממש לא רצה בילדה ואפילו איחל שתמות.
J טענה כי זמן קצר אחרי לידת הבת, שולץ אמר לה: "הלוואי שהיא לא הייתה כאן. הלוואי שהיא הייתה מתה, בדיוק כמוך". לאחר מכן הוא שלח הודעת התנצלות, בה טען שלא התכוון אל הדברים.