יו"ר רומא לינה סולוקו וילדיה הושמו תחת הגנה משטרתית בעקבות הזעם של אוהדי הקבוצה כתוצאה מהפיטורים של המאמן דניאלה דה רוסי, כך לפי הדיווח ב"לה רפובליקה".
רומא פתחה רע את העונה, עם שלוש תוצאות תיקו והפסד בארבעת המחזורים הראשונים, ובשבוע שעבר הנהלת המועדון הפתיעה את כולם כשהודיעה על פיטוריו של המאמן דניאלה דה רוסי, שחקן העבר האגדי של הג'אלורוסי, למרות שרק לאחרונה הוא חתם על חוזה חדש. ההנחה היא שהיו בעיות מאחורי הקלעים שהובילו לפרידה, ורבים מהאוהדים הפנו אצבע מאשימה כלפי היו"ר.
2 צפייה בגלריה
אוהדי רומא
אוהדי רומא
זועמים על ההנהלה. אוהדי רומא
(צילום: Paul Kane/Getty Images)
בדקה ה-96: רומא איבדה ניצחון מול גנואה
(באדיבות one)
חלק מהאוהדים לקחו את הכעס שלהם רחוק מדי, וב"לה רפובליקה" נטען כאמור שסולוקו וילדיה הושמו תחת הגנה משטרתית. לפי הדיווח מדובר רק באמצעי זהירות ולא בליווי משטרתי מלא, ובמהלך הימים הקרובים יוחלט האם להמשיך או אפילו להגביר את פרוטוקול ההגנה.
דה רוסי, שבינואר מונה למאמן הזמני של רומא לאחר פיטורי ז'וזה מוריניו, חתם הקיץ על חוזה חדש עד 2027. הוא סיים את דרכו אחרי 30 משחקים בכל המסגרות, במהלכן רשם תוצאות לא רעות בדמות 14 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.
2 צפייה בגלריה
דה רוסי
דה רוסי
פוטר במפתיע. דה רוסי
(צילום: Marco Luzzani/Getty Images)
המתח בשיאו לקראת משחק הליגה הביתי של רומא היום (ראשון, 19:00) אצל אודינזה המפתיעה - שהוליכה את הטבלה ערב המחזור - בו יערוך המאמן החדש איבן יוריץ' את הבכורה שלו על הקווים.