נבחרת ישראל אמנם תהיה בטורניר הכדורגל במשחקים האולימפיים הקרובים, אבל מי שייעדר מהם - והפעם באופן רשמי - הוא לאו מסי. אחרי שהוליך את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל האחרון וישחק גם בקופה אמריקה הקרובה, בארגנטינה קיוו שמסי יהיה אחד מחריגי הגיל בפריז.
אלא שמסי עצמו - בריאיון מיוחד שהעניק לרשת ESPN - הודיע סופית כי לא יעמוד לרשותו של חברו הטוב חאבייר מסצ'ראנו בסגל האולימפי. "דיברתי עם מסצ'ראנו והאמת היא ששנינו הבנו את המצב", אמר הכוכב בן ה-36. "קשה לי לחשוב על האולימפיאדה כרגע, כי אנחנו רגע לפני הקופה אמריקה. להיות בפריז אומר שלא אשחק חודשיים או שלושה חודשים רצופים באינטר מיאמי ואני כבר לא בגיל הזה שיכול לשחק בכל דבר".
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
ייעדר מהאולימפיאדה. מסי
(צילום: Patrick McDermott/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
מסי ואגוארו עם מדליית הזהב בבייג'ינג 2008
מסי ואגוארו עם מדליית הזהב בבייג'ינג 2008
מסי ואגוארו עם מדליית הזהב בבייג'ינג 2008
(צילום: Koji Watanabe/Getty Images)
מסי, כאמור, מתכונן עם ארגנטינה לקראת הקופה, שתיפתח ביום שישי הבא ותסתיים ב-15 ביולי. הטורניר האולימפי לגברים נמשך מה-24 ביולי עד ה-9 באוגוסט. "אני צריך לבחור בקפידה את המשחקים שלי, וזה יהיה יותר מדי לשחק בשני טורנירים רצופים", הסביר "הפרעוש". "היה לי מזל גדול לשחק באולימפיאדה, לזכות בה יחד עם מסצ'ראנו כשחקן. זו הייתה חוויה נפלאה ברמת הכדורגל. אולימפיאדה היא זיכרון שלעולם לא אשכח".
מסי פרגן לשחקנים שכן יהיו בפריז: "צריך להיות בר מזל לעבור את כל זה. אני מקווה שהחבר'ה שזכו להיות בסגל ייהנו מזה כמו שאני עשיתי כי זה מיוחד. האולימפיאדה היא מיוחדת, שונה מכל דבר אחר".
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(באדיבות ONE)