אחרי מו"מ ארוך ומייגע, זה סגור: דקלן רייס יהיה בקרוב שחקן ארסנל, שתשלם לווסטהאם לא פחות מ-105 מיליון ליש"ט תמורתו. על פי דיווחים במספר כלי תקשורת באנגליה, כל הפרטים סוכמו ומחכים רק להודעה הרשמית שתהפוך את רייס בן ה-24 לשחקן הבריטי הכי יקר בכל הזמנים. הוא ישבור את השיא ששייך לג'ק גריליש, שנרכש ע"י מנצ'סטר סיטי ב-100 מיליון ליש"ט לפני שנתיים.
רייס בן ה-24 היה אחד השחקנים המובילים של ווסטהאם העונה, שהובילו אותה לזכייה בקונפרנס-ליג. הוא נחשב לאחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם כיום, אחד שיודע לעשות הכל על המגרש. החוזה שלו פג בסוף העונה הבאה והוא סירב לכל ההצעות של הפטישים לחדשו. ארסנל ומנצ'סטר סיטי התחרו על שירותיו, ובסופו של דבר התותחנים זכו בו לאחר שהגישו הצעת ענק.
1 צפייה בגלריה
דקלן רייס
דקלן רייס
דקלן רייס. בקרוב ילבש אדום
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
הקשר האחורי גדל במחלקת הנוער של צ'לסי אך לאחר מכן עבר לווסטהאם. ב-2017 ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון ועד מהרה תפס מקום של קבע בהרכב. הוא זומן לנבחרת אירלנד בזכות השורשים האירים שלו ואף הספיק לשחק במדיה שלוש פעמים, אולם ב-2019 אנגליה פנתה אליו והוא בחר לשחק בשורותיה. רייס 41 הופעות במדים הלאומיים, במהלכן כבש ארבעה שערים. הוא הספיק לשחק ביורו 2020, בו אנגליה הגיעה עד הגמר, וגם במונדיאל 2022.
העונה הוא כמעט לא ירד מהמגרש העונה ורשם ארבעה שערים ושני בישולים ב-37 משחקי פרמייר-ליג, וכמובן זכה עם ווסטהאם בקונפרנס-ליג. כעת נראה אם הוא יוכל לשדרג את הקישור של ארסנל ולהוביל אותה לאליפות ראשונה מאז 2023, הוא גם יזכה לשחק איתה בליגת האלופות.