בלילה בין שבת לראשון ינסה לאו מסי לזכות עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה, במפגש לוהט מול ברזיל - והראש שלו טרוד במשחק הזה. בספרד, לעומת זאת, מתעסקים בדברים אחרים לגמרי בהקשר של "הפרעוש" - עתידו בברצלונה.
בארסה מתקשה להעביר את חוזהו החדש של כוכבה בבקרת התקציבים ועל-פי נשיא ה"לה-ליגה", חאבייר טבאס, לא בטוח שמסי יפתח את העונה ב-15 באוגוסט. "אני לא יודע אם זה יקרה", השיב הנשיא והוסיף: "החוקים קיימים וצריך לעמוד בהם. מאלקורקון ועד ברצלונה".
2 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
יפתח את העונה בברצלונה? מסי
(צילום: רויטרס)
ברצלונה, כידוע, מתקשה לעמוד במגבלות תקרת השכר של הליגה הספרדית. בשבועות האחרונים היא מנסה לעשות מכירת חיסול, ביניהם שמות כמו אנטואן גריזמן, סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ' ופיליפה קוטיניו. מסי, למי ששכח, נחשב כיום שחקן חופשי לאחר שחוזהו לא חודש עדיין.
למרות דיווחים שונים בימים האחרונים על כך שפ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בו, מסי קרוב לוודאי יישאר בבארסה. נשיא המועדון הקטלאני, ז'ואן לאפורטה, הצהיר רק לאחרונה: "מקווה שנוכל להכריז על הארכת החוזה שלו במועדון בקרוב".
2 צפייה בגלריה
חאבייר טבאס
חאבייר טבאס
לא עושה חשבון. חאבייר טבאס
(צילום: AP)
הציטוט של לאפורטה ממשיך קו של פרסומים, אשר טענו כי כוכב ברצלונה לא יעזוב את קאמפ נואו. בחוד שעבר העיתונאי הארגנטינאי, כריסטיאן מרטין, צייץ כי הכוכב בן ה-33 צפוי לחתום בקבוצה לשנתיים נוספות.
בקיץ שעבר מסי היה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון אבל בסופו של דבר החליט להישאר לעונה נוספת. הוא רצה לעזוב עקב יחסים רעועים עם הנשיא לשעבר ז'וזפ מריה ברטומיאו, שהתפטר מתפקידו. עם הנשיא הנבחר לאפורטה, היחסים טובים יותר.