דווקא אחרי הניצחון המרשים 0:2 על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, ושער הבכורה של לאו מסי, פריז סן ז'רמן זייפה אחר הצהריים (ראשון) בליגה הצרפתית. החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו הפסידה 2:0 בחוץ לרן, ואיבדה לראשונה העונה נקודות במסגרת המקומית. זה היה הפסד ליגה ראשון של פריז מזה חצי שנה.
ההפסד מפתיע לא רק בעקבות המומנטום החיובי איתו הגיעה פ.ס.ז' למשחק, אלא גם לאור העובדה שפוצ'טינו פתח עם ההתקפה החזקה ביותר שלו - מסי, קיליאן אמבאפה וניימאר. הפרעוש מצא פעם אחת את המשקוף, ושער של אמבאפה נפסל בטענת נבדל, אך מעבר לכך הם לא עשו יותר מדי.
2 צפייה בגלריה
שחקני ראן חוגגים
שחקני ראן חוגגים
שחקני רן חוגגים
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
(צילום: רויטרס)
פ.ס.ז' שלטה במחצית הראשונה, אך נעקצה רגע לפני ההפסקה: קמאלדין סולימאנה הרים כדור נהדר, וגייטאן לבורד המשיך בנגיעה לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה. שניות ספורות מפתיחת החצי השני הגיע השני של רן. הפעם היה זה תורו של לבורד לבשל, כשמסר כדור רוחב לפלאביין טאיט.
למרות ההפסד, פ.ס.ז' תישאר במקום הראשון גם בסיום המחזור, אבל למאמן הארגנטינאי יש לא מעט עבודה לקראת פגרת הנבחרות. משחקה הבא של פריז ייערך ב-15 באוקטובר מול אנז'ה, והיא תאלץ לשחק אותו ככל הנראה ללא מסי, ניימאר, אנחל די מריה ושאר השחקנים הדרום אמריקאיים הבינלאומיים שלה, שלא יספיקו לשוב ממשחקי מוקדמות המונדיאל.