גיא לוזון ודניאל פרץ אחרי הבטחת המקום של ישראל במשחקים האולימפיים
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
לאחר שהניצחון של נבחרת אנגליה על פורטוגל ברבע גמר יורו הצעירות סידר לישראל את המקום באולימפיאדת פריז 2024, הגיעה בשורה נוספת לנבחרת הצעירה מכיוון האנגלים לחבורה של גיא לוזון. ג'ייקוב ראמזי, שנפצע במהלך ה-0:1 על הפורטוגלים, סובל מנקע בקרסול וככל הנראה לא יטול יותר חלק בטורניר. המשמעות היא, כמובן, שהוא לא ישותף מול הכחולים-לבנים בחצי הגמר בין שתי הנבחרות, שייערך ביום רביעי הקרוב (19:00).
ראמזי, שחקנה של אסטון וילה, הוא אחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת של לי קארסלי. מדובר אמנם בכאב ראש לא פשוט מבחינת הצוות המקצועי של האנגלים, אך לאור העובדה שמדובר בנבחרת משופעת בכישרון ועומק, מי שאמור לפתוח על חשבונו גם הוא שחקן מהטופ. מדובר באמיל סמית'-רואו, שחקנה של ארסנל, סגנית אלופת הפרמייר-ליג.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת אנגליה הצעירה ג'ייקוב ראמזי
שחקן נבחרת אנגליה הצעירה ג'ייקוב ראמזי
לא ישחק נגד ישראל. ג'ייקוב ראמזי
(Clive Rose/Getty Images)
סמית'-רואו כבש עד כה שני שערים באליפות, כולל אחד נגד ישראל בשלב הבתים - במשחק בו ניצחה אנגליה 0:2. בהמשך הטורניר ראמזי תפס את מקומו של קשר ארסנל בהרכב, וכעת זה צפוי לעלות ב-11 מול גיא לוזון ושחקניו. "האריות הצעירים" ניצחו בכל משחקיהם באליפות אירופה עד גיל 21, ועדיין לא ספגו פעם אחת לאורך כל הטורניר.
ג'ייקוב ראמזי, בן 22, משחק באסטון וילה, והיה שחקן מרכזי בקבוצה בעונה שעברה. הוא שותף ב-31 משחקים בפרמייר-ליג, וכבש שישה שערים. אמיל סמית'-רואו לעומת זאת, שותף ב-12 משחקים בליגה הבכירה באנגליה, וסיפק שני בישולים במדי ארסנל.