צפו: שער הניצחון הדרמטי של שון וייסמן
(צפו: שער הניצחון הדרמטי של שון וייסמן)
אחרי שהחזיר את ריאל ויאדוליד ללה ליגה בעונה הקודמת עם 20 שערים בליגת המשנה, ואת העונה הנוכחית הוא לא פתח עקב פציעה, שון וייסמן רשם אתמול (שני) חזרה חלומית למגרשים. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-66 וכבש שער ניצחון בדקה ה-93 שקבע 0:1 על אלמריה אלמריה במחזור הרביעי בלה ליגה.
וייסמן סידר לויאדוליד ניצחון ראשון העונה אחרי שפתחה את עם שני הפסדים ותיקו. קיקה פרס העביר מסירת רוחב יפה מאוד משמאל, וייסמן הסתנן מאחורי קו ההגנה בזריזות ודחק עם הסולייה פנימה בצורה מדויקת את ה-0:1.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
שערים שלו שווים נקודות. וייסמן
(צילום: גטי אימג'ס)
כשוייסמן כובש במסגרת לה ליגה, ויאדוליד לא מפסידה. השער אתמול היה השביעי של וייסמן במסגרת הליגה הבכירה, כשכל אחד מהם העניק לקבוצתו נקודות - צמד ב-2:3 על אוסאסונה, שערי שוויון ב-1:1 מול ריאל בטיס וב-2:2 מול אתלטיקו בילבאו, ושערי ניצחון ב-0:1 ו-1:2 מול חטאפה.
קיקה פרס, שחתום על הבישול, אמר לאחר המשחק: “כל מה שווייסמן נוגע בו נכנס. אני מכיר אותו טוב והוא תמיד מבקש ממני כדורים לשטח. ברגע שראיתי אותו מתחיל את התנועה, מסרתי לו. למזלי יש לו יכולות יוצאות דופן מול השער”. גם פאצ’טה, מאמן הסגולים, פירגן: “וייסמן הוא צייד שערים ויש לנו מזל שהוא כזה”.
Nadia Nadim
"הוא איש של שערים. הוא נגע בכדור חמש פעמים, שלוש מהן היו מסוכנות והאחרונה הייתה שווה שלוש נקודות", נכתב ב"אס" הספרדי, "וייסמן חזר, הניצחונות חזרו לאצטדיון סורייה".
ב"מארקה" נכתב: "וייסמן צריך מעט מאוד כדי לכבוש. עכשיו זו האחריות של הקבוצה ושל המאמן פאקטה לדעת איך לנצל את וייסמן כדי שיהיה משאב מכריע שיסייע לשרוד בליגה".