ג'וד בלינגהאם ממשיך לככב, בראהים דיאז כבש שער אדיר וריאל מדריד שבה לפסגה הספרדית אחרי 1:4 גדול אתמול (ראשון)בברנבאו על ויאריאל. רק שעל כל החגיגה העיבה פציעתו הקשה של דויד אלאבה. הבלם האוסטרי נפל לא טוב על הברך במהלך המחצית הראשונה, הוחלף ובסיום המשחק החשש אומת: אלאבה סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר תקופה ארוכה.
אלאבה מצטרף לאדר מיליטאו שלא צפוי לחזור לפני מרץ, כך שריאל, שהודיעה רשמית על הפציעה, נותרה עם שני בלמים טבעיים בסגל - אנטוניו רודיגר ונאצ'ו פרננדס. מה שייאלץ אותה ככל הנראה להכניס יד עמוק לכיס ולהחתים בינואר בלם נוסף. אגב, אלאבה הוא השחקן השלישי שקורע את הצולבת תוך פחות מחצי שנה אצל הבלאנקוס אחרי טיבו קורטואה ומילטאו.
2 צפייה בגלריה
פציעה קשה. אלאבה
פציעה קשה. אלאבה
פציעה קשה. אלאבה
(צילום: EPA/Kiko Huesca)
בלינגהאם מאחל החלמה מהירה לאלאבה
גם קורטואה
הצגה בלבן: 1:4 לריאל מדריד על ויאריאל
(צילום: באדיבות ONE)
"מעולם לא ראיתי שלוש פציעות ברצועות צולבות תוך ארבעה חודשים בקבוצה אחת", אמר מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, במסיבת העיתונאים. "זה מדהים. אבל אין מה לעשות. לא דיברתי עוד עם אלאבה, אבל אנחנו מאוד עצובים לאבד עוד שחקן".
אנצ'לוטי המשיך: "מה עושים? מה שעשינו עם כל הפציעות שהיו לנו. להמשיך הלאה. השגנו יותר ממה שאנשים חשבו שנצליח, למרות כל הבעיות. הסגל שלנו נלחם, עם מחויבות יוצאת דופן. נראה בימים הקרובים אם נוכל להביא חיזוק בינואר".
2 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
עוד משחק ענק. בלינגהאם
(AP Photo/Pablo Garcia)
האיטלקי הסביר שהקשר אורליאן טשואמני - שחזר משבר בבוהן ונכנס כמחליף מול ויאריאל - יוכל להיות מוסט כבלם. "הוא האפשרות הראשונה שיש לנו כרגע", אמר אנצ'לוטי. "זה לא המקום שבו אנחנו רואים אותו, אלא כמצב חירום - ועכשיו זה מקרה חירום". יש לציין שבסיום המשחק מספר שחקני ריאל, ביניהם נאצ'ו, קורטובה, דיאס ובלינגהאם, העלו פוסטים עם בקשת החלמה מהירה לבלם.
ובחזרה למשחק עצמו. בלינגהאם היה זה שפתח את מסכת השערים עם הגול ה-17 של במדי ריאל ב-20 הופעות. זה היה גם שערו ה-13 ב-15 משחקי ליגה לפני שהוחלף במחצית השנייה. הוא ניצב בראש טבלת הפיצ'יצ'י בספרד ואם יזכה בסופו של דבר יהפוך לקשר הראשון מאז לואיס אראגונס אי שם לפני 40 שנה שעושה זאת.
"הוא שחקן חשוב ושיחק טוב מאוד", אמר אנצ'לוטי. "החלפתי אותו כדי להימנע מבעיות. בהתחשב בעובדה שהוא סובל מכאבים בכתף. כשאוכל לתת לו כמה דקות של מנוחה, תמיד אעשה זאת".