אוסקר גלוך נכלל ברשימה יוקרתית למדי עם תחילת שנת 2024. באתר "90min" הבריטי בחרו בישראלי כאחד מ-15 ילדי פלא ש"כדאי לשים אליהם לב" בשנה הקרובה.
קשר רד בול זלצבורג, שרק לאחרונה קושר עם מעבר לאסטון וילה, נמצא ברשימה לצד לא מעט שמות מסקרנים, חלקם מוכרים לחובבי הכדורגל בעולם, כמו אנדריק מריאל מדריד, יוהאן בקאיוקו מפ.ס.וו ו-ויטור רוקה מברצלונה.
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
לצד כוכבים גדולים ברשימה אחת. גלוך
(צילום: EPA/JOSE SENA GOULAO)
מדובר לדברי האתר ברשימה של שחקנים ש"חלקם יבצעו מעברי ענק לקבוצות הגדולות באירופה. אחרים כבר כאן, מוכנים לפרוח על הבמות הגדולות ביותר". בנימוק הבחירה בגלוך, נרשם: "מפעל הכישרונות של רד בול זלצבורג זכה בזהב פעם נוספת עם גלוך בן ה-19. הקשר ההתקפי זורח באוסטריה, וסיפק גם שני שערים ובישול בליגת האלופות".
"עם שלושה שערים ב-12 משחקים עבור ישראל, נטען כי ברצלונה ניסתה להחתים את גלוך עוד כשהיה במכבי ת"א. עם זאת, כאוהד ריאל מדריד, מעבר לקטאלוניה נראה לא סביר".
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
השם שלו כבר מוכר. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, לאחרונה דווח בבריטניה כי אסטון וילה צפויה להציע לזלצבורג לא פחות מ-40 מיליון פאונד על קשר נבחרת ישראל. עוד נטען בדיווח כי האוסטרים - שתחילה סירבו לוותר על גלוך - עשויים כעת לקבל את ההצעה בעקבות ההדחה מליגת האלופות. אם אכן בסופו של דבר תרכוש אסטון וילה, שחווה עונה מצוינת בפרמייר-ליג ונחשבת להפתעת העונה עד כה, את גלוך בסכום זה, הוא יהפוך לכדורגלן הישראלי היקר בהיסטוריה.

הרשימה המלאה

לני יורו (ליל) יוהאן בקאיוקו (פ.ס.וו איינדהובן) אנדריק (ריאל מדריד) מקסימיליאן באייר (הופנהיים) ולנטין בארקו (בוקה ג'וניורס) רוני ברדגג'י (קופנהאגן) ויטור רוקה (ברצלונה) ז'ואאו נבס (בנפיקה) ג'ארל קוואנסה (ליברפול) אוסקר גלוך (רד בול זלצבורג) ארתור ורמאירן (אנטוורפן) קובי מאינו (מנצ'סטר יונייטד) עוסמאן דיומאנדה (ספורטינג ליסבון) קלאודיו אצ'ברי (ריבר פלייט) גבריאל מוסקרדו (קורניתיאנס)
פורסם לראשונה: 09:04, 02.01.24