נביל בנטאלב, שחקן נבחרת אלג'יריה וליל הצרפתית, אושפז בטיפול נמרץ בבית החולים בצרפת מאז יום שלישי. על פי הדיווחים בצרפת הקשר איבד את הכרתו בביתו והובהל לבית החולים, כשהחשד הוא שהכדורגלן בן ה-29 עבר אירוע לבבי.
ליל, קבוצתו של בנטאלב, פירסמה אתמול הודעה רשמית בה לא ציינה את סיבת אישפוזו: "נביל בנטאלב חש ברע בערב שלישי ופונה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ומאושפז מאז. המועדון ימשיך ללוות אותו ולתמוך בו. אנו קוראים ומבקשים לכבד את פרטיותו".
1 צפייה בגלריה
שחקן ליל נביל בנטאלב
שחקן ליל נביל בנטאלב
"איבד את הכרתו". נביל בנטאלב
(AP Photo/Rui Vieira)
כאמור, מטעם המועדון לא נמסרה סיבת אישפוזו של בנטאלב, אך בתקשורת הצרפתית דווח כי הקשר איבד את הכרתו וככל הנראה עבר התקף לב.
בנטאלב, צרפתי ממוצא אלג'יראי, נולד בצרפת ובגיל צעיר עבר לשחק במחלקת הנוער של טוטנהאם, במדיה עלה לבוגרים. אחרי ארבע שנים בתרנגולים הוא חתם ב-2017 בשאלקה לאחר ששיחק בה כמושאל מטוטנאם בעונה לפני כן. בעונת 2022/23 חזר למולדתו וחתם באנז'ה מהליגה הצרפתית. בתחילת העונה שעברה חתם בליל.
למרות ששיחק בנבחרת הנוער של צרפת, ההתאחדות באלג'יריה וגם באנגליה רצו שישחק בשורות הנבחרות הבוגרות במדינותיהן, ולאחר שהדברים לא הסתדרו עם נבחרת שלושת האריות הוא הודיע על כוונתו לשחק במדי הנבחרת הצפון אפריקאית, ובמארס 2014 ערך את הופעת הבכורה שלו. הוא נכלל בסגל אלג'יריה באליפות אפריקה האחרונה.
מתקדם: מבט מבפנים על הקאמפ נואו החדש
(ONE)