ספק אם עד לפני שנתיים כריסטיאנו רונאלדו היה מאמין שאל-הילאל תגרום לו לכל כך הרבה צער בקריירה. את העונה הקודמת - העונה המלאה הראשונה שלו בסעודיה - הוא סיים עם אל-נאסר במקום והשני ועם הפסד בגמר הגביע, כשבשני המקרים אל-הילאל הייתה זו שחגגה. הערב (שבת), כשהקבוצות נפגשו בגמר הסופקראפ, שוב רונאלדו סיים בצד המאוכזב.
הפורטוגלי בן ה-39 - שכיכב עם שער ובישול בחצי הגמר מול אל-טאאון, עוד העלה את קבוצתו ליתרון עם דחיקה מתוך תיבת החמש (44). אלא שהאלופה הסעודית הגיבה בחצי השני עם בליץ של ארבעה שערים ב-18 דקות: אלכסנדר מיטרוביץ' בישל לחברו לנבחרת סרביה סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' (55), כבש צמד בעצמו (63 ו-69), ומלקום הברזילאי - שבישל את השלישי - קבע את תוצאת המשחק (72). רונאלדו, אגב, לא הסתיר את האכזבה שלו מחבריו, ולאחר השער השלישי שספגו סימן להם שהם ישנים על המגרש, והוסיף עוד כמה תנועות לועגות.
רונאלדו לא הסתיר את האכזבה
השער שקבע יתרון זמני
המשמעות של ההפסד היא שרונאלדו, שחתם באל-נאסר בשלהי 2022, עדיין לא זכה בתואר סעודי עם אל-נאסר. לפני כשנה הוא סחף את הקבוצה לזכייה בגביע האלופות הערבי, התואר היחיד שלו עד כה מחוץ לאירופה.
אל-נאסר תקווה להתאושש מהתבוסה מהר, כשביום חמישי (21:00) היא תארח את אל-ראיד במסגרת המחזור הראשון של עונת 2024/25 בליגה הסעודית.