שבוע לאחר הזכייה במגן הקהילה, פתחה אמש (ראשון) מנצ'סטר סיטי את הפרמייר-ליג עם ניצחון ביתי 0:2 על צ'לסי. כבר בדקה ה-18 כבש ארלינג הולאנד את השער הראשון בהתמודדות, ובדקה ה-84 מתיאו קובצ'יץ קבע את תוצאת המשחק.
עבור הנורווגי בן ה-24, שסיים את העונה שעברה כמלך שערי הפרמייר-ליג (27 שערים), הגול המוקדם היה ה-91 בהופעת ה-100 שלו אצל האלופה האנגלית, שהחלה את המסע להגנת התואר בפעם החמישית ברציפות. בסיום, המאמן פפ גווארדיולה התקשה שלא להשוות אותו לגדולים ביותר.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
"יש לו את המספרים של מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ששלטו במשך למעלה מעשור בכדורגל",אמר המאמן הספרדי. "מבחינת מספרים, זו הרמה הזו. אז, אני לא יודע איך הוא עושה את זה, אבל ב-100 משחקים לכבוש 91 שערים - זה משהו לא ייאמן. הייתה לי הרגשה שהוא מרגיש יותר טוב מהעונה שעברה בשלב הזה. אחרי שבעונה שעברה, הוא הרגיש קצת עייף. העונה, אני חושב שבגלל שנורבגיה נעדרה מהטורניר, הוא זכה במנוחה והוא מרגיש טוב".
על השער עצמו, אמר המאמן: "גול נפלא. התרומה שלו מגיעה בהרבה צורות. היו לו עוד שתיים או שלוש הזדמנויות נוספות. בכל מקרה, תמיד הרגשתי שיש לו עוד אלמנטים שהוא יכול להשתפר בהם ככדורגלן".
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
הולאנד חולף על פני קוקורייה בדרך לרשת של רוברט סאנצ'ס וצ'לסי
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
אבל הולאנד לא הסתפק אתמול רק בלפתוח את מסכת השערים העונתית של סיטי (שהסתיימה ב-2023/24 עם 96 שערי זכות). הוא גם זכה לנקמה מתוקה, כאשר ענה במגרש להקנטה של מגן צ'לסי, מארק קוקורייה. האחרון לא שכח את החלוץ הנורווגי במהלך חגיגות האליפות של נבחרת ספרד ביורו, ושלח לעברו עקיצה כששר: "הולאנד רועד, קוקורייה מגיע".
בסיום המשחק אתמול אמר הולנאד על המגן של הבלוז: "הוא בחור מצחיק. בעונה שעברה הוא ביקש את החולצה שלי, והקיץ הזה הוא שר עליי שיר".