לאחר שלב בתים מרתק עם לא מעט תוצאות מפתיעות, נערכה היום (שני) הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה ריאל מדריד תפגוש את סגניתה ליברפול לשחזור הגמר מהעונה שעברה. מפגש מרתק נוסף יהיה בין פריז סן ז'רמן, שאיבדה את המקום הראשון בבית בדקה האחרונה של מחזור הסיום של שלב הבתים - לבין באיירן מינכן.
בנפיקה ליסבון, שמחצה את מכבי חיפה 1:6 במחזור הסיום, כאשר השער השישי העניק לה את הבכורה בבית, קיבלה הגרלה נוחה כאשר תתמודד מול קלאב ברוז', עבורה זו הופעה ראשונה בשמינית הגמר. אלופת איטליה מילאן תפגוש את טוטנהאם.
2 צפייה בגלריה
סלאח ונאצ'ו באוויר
סלאח ונאצ'ו באוויר
שחזור גמר 2022 בשמינית. סלאח ונאצ'ו באוויר
(צילום: AP)
קבוצות הדרג הראשון יארחו את משחקי הגומלין בשלב השמינית כאשר המשחקים הראשונים יתקיימו ב-14-15 וב-21-22 לפברואר, בעוד משחקי הגומלין ב-7-8 וב-14-15 במרץ.
משחקי שמינית הגמר: ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר סיטי קלאב ברוז' – בנפיקה ליסבון ליברפול – ריאל מדריד מילאן – טוטנהאם פרנקפורט – נאפולי דורטמונד – צ'לסי אינטר – פורטו פריז סן ז'רמן – באיירן מינכן
2 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
שחקן נאפולי ויקטור אוסימן
נאפולי נגד פרנקפורט. אוסימן חוגג
(Getty Images)
חבר הנהלת ריאל מדריד, אמיליו בוטרגניו, הגיב על ההגרלה הקשה שקיבלה קבוצתו: "זה מפגש היסטורי, מפגש שכל עולם הכדורגל מחכה לו. הכושר של ליברפול? לא יהיה חכם לדבר על זה כרגע, כשהמשחק בפברואר. אלה שתי קבוצות היסטוריות, וננסה להגן על התואר שלנו, אבל צריכים להיזהר כי ליברפול מועדון ענק. זו יריבה קשה מאוד שמאוד מלחיצה קבוצות באצטדיון שלה, אבל אנחנו מדריד, וכולם יודעים מה ליגת האלופות אומרת עבורנו. הגומלין ייערך בברנבאו, וכולם יודעים מה זה אומר. אנחנו סומכים במאה אחוז על השחקנים שלנו, ונעשה הכל כדי להעפיל לרבע הגמר. ברור שהמונדיאל ישפיע על המפגש, נקווה שנגיע אליו במצב מושלם".
מאמן באיירן מינכן, יוליאן נאגלסמן: "פריז יריבה קשה, לא קיבלנו יריבה נוחה אחרי שלב הבתים המושלם שלנו, אבל גם פריז בוודאי לא שמחה לקבל אותנו. בכל אופן, המשחקים עדיין רחוקים, קודם יש מונדיאל". כוכב באיירן מינכן תומאס מולר: "שתי קבוצות טובות מאוד עם שחקנים טובים מאוד, לצערי רק אחת תעבור לסיבוב הבא. אני כבר מחכה לדו-קרב הגדול הזה".
מנהל פריז סן ז'רמן, לואיס קמפוס: "נפגוש קבוצה גדולה מאוד, אנחנו גאים להיות כאן. ננסה להוכיח שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בעולם, אנחנו מלאי ביטחון ושמחים לשחק במשחק כזה".
פורסם לראשונה: 13:01, 07.11.22