האם ברצלונה בדרך לשתי החתמות גדולות? על פי התקשורת בספרד, הקטלאנים נחושים להחתים את ניקו וויליאמס ודני אולמו, שניים מכוכבי הזכייה של הנבחרת הספרדית ביורו 2024, ועשויים להשלים טריו מרשים יחד עם שחקן אחר שבלט במדי "לה-רוחה" בטורניר - לאמין ימאל.
בנוגע לוויליאמס בן ה-21, בארסה כבר הגישה הצעה לקבוצתו אתלטיק בילבאו, כאשר על פי "מונדו דפורטיבו" ההחלטה האם לעבור היא של השחקן, לו יש סעיף שחרור שעומד על 58 מיליון אירו. "וויליאמס יכריע האם להגיע לברצלונה, להישאר עוד עונה בבילבאו או אולי ללכת על אחת ההצעות שקיבל מקבוצות בפרמייר-ליג", נכתב.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ספרד ניקו ווילימאס עם דני אולמו
שחקן נבחרת ספרד ניקו ווילימאס עם דני אולמו
יצטרפו ללאמין ימאל? ניקו ווילימאס ודני אולמו
(Alex Grimm/Getty Images)
כאמור, סגנית אלופת ספרד לוטשת עיניים גם לכיוונו של דני אולמו. גם לקשר ר.ב לייפציג ישנו סעיף שחרור בקבוצתו, והוא עומד על 60 מיליון אירו. לפי "ספורט" הקטלאני, גם במקרה זה ברצלונה הגישה הצעה, כאשר בהמשך הערב (שבת) אמור לפקוע המועד בו אפשר להפעיל את סעיף השחרור של אולמו. בדומה לוויליאמס, גם אחרי אולמו מחזרות מספר קבוצות מהפרמייר-ליג, ביניהן מנצ'סטר יונייטד וליברפול, כאשר גם באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד מעוניינות להחתימו.
ב"ספורט" נכתב כי נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, "נתן אור ירוק לביצוע העסקאות, וכי במועדון אופטימיים מאוד בנוגע לאפשרות ששני השחקנים יחתמו. היו התלבטויות ודיונים בנושא, אך בסופו של דבר הוחלט לנסות לצרף את השניים. במועדון נחושים לעמוד מול ריאל מדריד ולהתמודד על כל התארים".
כאמור, וויליאמס ואולמו היו מהשחקנים הבולטים ביותר בנבחרת הספרדית ביורו האחרון, בו היא השלימה את הזכייה הרביעית בתולדותיה בתואר (שיא כל הזמנים). וויליאמס כבש פעמיים והוסיף עוד בישול אחד, כשאחד השערים היה בגמר, בסיומו הוא נבחר לאיש המשחק. אולמו לעומת זאת כבש שלוש פעמים ובישל פעמיים, כאשר משחקו הטוב ביותר היה ברבע הגמר בניצחון 1:2 על גרמניה, אז הבקיע את השער הראשון ובישל את השני בדקה ה-119.
לאמין חושף את הסיפור מאחורי החגיגה שלו
(ONE)