אחד המשחקים היותר מסקרנים העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות ייערך מחר (שלישי, 22:00) בליגת האלופות כשפריז סן ז'רמן תארח את מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור השני. האורחת תגיע למשחק אחרי ה-0:1 שלה בפרמייר-ליג על צ'לסי בחוץ, בזמן שפריז ניצחה 0:2 את מונפלייה, אבל סובלת מלא מעט ביות.
הכוכב הגדול של הצרפתים, לאו מסי, שהחמיץ את המשחקים האחרונים בעקבות פציעה בברך, התאמן אבל עדיין נמצא בספק להתמודדות. "אני מאמין שהוא יהיה בסגל", סיפר מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו. "נקבע את ה-11 הפותחים רק מחר". גם מרקו וראטי עשוי לקחת חלק בהתמודדות, אחרי שהחלים מפציעה. "הוא התאמן בצורה טובה ויוכל להיות בסגל".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי באימון
לאו מסי באימון
לאו מסי באימון
(צילום: AFP)
במקביל לסוגיית מסי, סאגה חדשה נפתחה בין קיליאן אמבאפה לניימאר. על פי דיווחים בצרפת, השניים נמצאים בנתק אחרי שהצרפתי ירד לספסל מול מונפלייה וצפה בברזילאי מבשל ליוליאן דרקסלר, ונראה במצלמות הטלוויזיה אומר כי ניימאר לא היה מוסר לו באותו מצב.
גם על כך דיבר פוצ'טינו: "דברים קורים בין שחקנים גדולים, הם תחרותיים. הם דיברו אחד עם השני אחרי, וגם אני דיברתי איתם. לפעמים יש רעש שלא תואם את מה שקורה באמת".
2 צפייה בגלריה
ניימאר ואמבאפה
ניימאר ואמבאפה
ניימאר ואמבאפה
(צילום: EPA)
בצד השני, בסיטי גם התייחסו לפרעוש. "הפרידה שלו מבארסה הייתה מפתיעה", סיפר פפ גווארדיולה, שאימן את מסי בקאמפ נואו. "אף אחד לא חזה את זה מגיע. זה קרה, והכי חשוב עכשיו שהוא יהיה מאושר. לטובת הכדורגל, אני מקווה שישחק מחר".
ריאד מחרז, התייחס להתמודדות: "לשתי הקבוצות שחקנים מצוינים, אבל בסוף זה משחק קבוצתי. יש לנו ביטחון וזה יהיה מאבק שוויוני. ננסה לכפות את הסגנון שלנו ולנצח. פ.ס.ז' טובה יותר מהעונה שעברה".