אחרי שחווה יורו קשה מאוד, במהלכו לא כבש כלל והודח עם פורטוגל כבר ברבע הגמר, כריסטיאנו רונאלדו בן ה-39 חזר לסעודיה, והערב (רביעי) הוא כבש ובישל במשחק הרשמי הראשון של אל-נאסר העונה, 0:2 על אל-טאאון בחצי גמר הסופרקאפ הסעודי, שנערך באצטדיון ניטרלי (סולטאן בן עבד אל-עזיז).
השער הערב קבע שרונאלדו כבש בכל אחת מ-23 העונות האחרונות, והוא הראשון אי פעם לעשות זאת. זה גם היה השער ה-896 של רונאלדו בקריירה, כך שהוא נמצא במרחק ארבעה שערים בלבד מעוד ציון דרך מרשים.
בדקה השמינית הסיט הפנומן הפורטוגלי קלות כדור רוחב שהגיע לבסוף לאיימן יחיא, שגלגל מקרוב לרשת - וכך סיפק את הבישול ה-257 בקריירה שלו. בדקה ה-57 נהנה רונאלדו מבישול נהדר של סולטן אל-גנאם, והכפיל את היתרון עם בעיטה חזקה בנגיעה מתוך הרחבה. בדקה ה-93 ראה מרסלו ברוזיביץ' מאל-נאסר כרטיס אדום ישיר.
את העונה הקודמת בסעודיה סיים רונאלדו עם 35 שערים, ובכך שבר השחקן את שיא הכיבושים לעונה בליגה הסעודית וגם הפך לראשון שזוכה בנעל הזהב בארבע ליגות, אבל אל-נאסר סיימה במקום השני.
מי שזכתה באליפות ללא הפסד היא אל-הילאל, שגם עלתה לגמר הסופרקאפ, שייערך בשבת (18:00), לאחר שניצחה אתמול את אל-אהלי בפנדלים (1:4 אחרי 1:1 בתום 90 דקות). שתי הקבוצות גם התמודדו במשחק האחרון של עונת 2023/24 בסעודיה, אז אל-הילאל זכתה בגביע עם ניצחון בפנדלים ורונאלדו בכה בסיום.