לאחר פרשת מייסון גרינווד, שחקן נוסף של מנצ'סטר יונייטד עומד בפני האשמות לאלימות כלפי בת זוגו לשעבר. גבריאלה קבאלין, האקסית של אנתוני, טוענת כי שחקן הכנף תקף אותה בזמן שהייתה בהריון, גרם לה לחבלות וחתכים ואף איים לזרוק אותה מהרכב בו נסעו. בנבחרת ברזיל הספיקו לבטל את זימונו לקראת המשחקים הקרובים במסגרת מוקדמות המונדיאל, בעוד השחקן עצמו מכחיש את ההאשמות.
"אני יכול להגיד בביטחון שההאשמות האלה שקריות", כתב אנתוני ברשתות החברתיות על הטענות נגדו מצד קבאלין. "מערכת היחסים שלי ושל גבריאלה הייתה סוערת, עם הרבה אמירות קשות של שני הצדדים אחד כלפי השני, אבל מעולם לא פגעתי בה פיזית. אני מאמין ומשוכנע שהחקירה המשטרתית שמתנהלת תחשוף את האמת בנוגע לחפותי".
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני
הגיב להאשמות נגדו. אנתוני
(Michael Regan/Getty Images)
קבאלין הגישה נגד אנתוני תלונה במשטרת מנצ'סטר, וטענה כי הוא תקף אותה בארבעה מקרים שונים, זאת לאחר שביוני התלוננה בברזיל על כך שאיים עליה. אתמול (שני) היא חשפה צילומי מסך של ההתכתבויות ביניהם, וגם תמונות של הנזק שלכאורה נגרם לה על ידי הכדורגלן.
לטענתה של קבאלין, אנתוני תקף אותה במהלך נסיעה של השניים ברכב, ואיים כאמור להשליך אותה ממנו. היא ציינה כי הוא גרם לה לפגיעות בחזה, כל זה בזמן שהייתה בהריון. במקרה נוסף, האשימה זוגתו לשעבר של השחקן כי הוא גרם לה לחתכים ביד באמצעות כוס זכוכית.
2 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
בוטל זימונו לנבחרת ברזיל. אנתוני
(צילום: גטי אימג'ס)
"פחדתי שלא אוכל לצאת מהבית", תיארה קבאלין בריאיון לתקשורת הברזילאית את שעבר עליה בזמן ההתפרצות של אנתוני, במהלך התקיפה שלטענתה אירעה בביתם. "הוא נעל את את הדלת ולא נתן לי לצאת. היד שלי דיממה, הוא שבר את החפצים שלי ולקח לי את הדרכון".
בנבחרת ברזיל כאמור, הספיקו להגיב לנושא והדיחו את אנתוני מהסגל לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל כאשר במקומו זומן שחקנה של ארסנל, גבריאל ז'סוס. בהצהרה רשמית של ההתאחדות הברזילאית נכתב: "על מנת לשמור על המתלוננת, וגם על השחקן והנבחרת עצמה, הוחלט לבטל את זימונו של אנתוני". במנצ'סטר יונייטד סירבו בינתיים להגיב לפרשה.