אחרי ה-0:0 המאכזב במשחק העונה נגד מנצ'סטר סיטי, חזרה הערב (שני) ארסנל למסלול הניצחונות עם 0:2 נגד קבוצת התחתית של לוטון.
בעקבות התוצאה חזרה הקבוצה של מיקל ארטטה למקום הראשון בליגה (68 נקודות), לפחות עד המשחק של ליברפול (מקום שני, 67 נקודות), שתארח מחר (חמישי, 21:30) את שפילד יונייטד החלשה.
2 צפייה בגלריה
מרטין אודיגור
מרטין אודיגור
הכובש והמבשל. אודיגור והאברץ
(צילום: AP Photo/Frank Augstein)
אחרי תצוגה הגנתית טובה של לוטון בדקות הפתיחה, הצליחו התותחנים (ללא בוקאיו סאקה הפצוע) למצוא את הפירצה בדקה ה-23, כשמרטין אודגור נעץ ברשת מסירה מדויקת של קאי האברץ. בדקה ה-44 הכפילה המארחת את היתרון משער עצמי של דיקי השיאוקה.
בשבת (19:30), במסגרת המחזור ה-32, תצא ארסנל למשחק חוץ בברייטון בתקווה לא לשמוט נקודות נוספות במאבק המשולש עם ליברפול ומנצ'סטר סיטי. לוטון שמדורגת מתחת לקו האדום (18, 22 נקודות), תארח את בורנמות' בתקווה לרשום ניצחון שני בשנת 2024.
גם מנצ'סטר סיטי (מקום 3, 67 נקודות) חזרה הערב לנצח עם 1:4 קליל נגד אסטון וילה. השחקנים של פפ גווארדיולה אומנם הזיעו קצת, כשהאורחת מברמינגהם השוותה זמנית בדקה ה-20 (ג'ון דוראן) אבל שלושער של פיל פודן (45+1, 62) השאיר את מלוא הנקודות באיתיחאד. בעקבות ההפסד הקבוצה של אונאי אמרי עלול לאבד את המקום ה-4 (59 נקודות) לדולקת אחרי, טוטנהאם (57 נקודות, משחק חסר).

הגביע הגרמני

באייר לברקוזן – דיסלדורף 0:4 – מוליכת הבונדסליגה המשיכה הערב את המומנטום המטורף שלה במסגרת חצי גמר הגביע הגרמני, עם טיול קליל נגד הקבוצה מליגת המשנה. כבשו: ג'רמי פרימפונג (7) אמינה אדיל (20), פלוריאן וירץ (35, 60 פנדל). בגמר תפגוש הקבוצה של צ'אבי אלונסו את קייזרסלאוטרן, שהדיחה כבר ביום שלישי את זארבריקן (2:0). לפחות על הנייר, באייר פייבוריטית במעמד, והיא ככל הנראה עשתה צעד משמעותי לקראת דאבל היסטורי. בליגה האירופית מצפה לה ברבע הגמר משוכה מאתגרת בדמות ווסטהאם.
2 צפייה בגלריה
חגג צמד. וירץ
חגג צמד. וירץ
צמד מנצח. וירץ
(צילום: INA FASSBENDER / AFP)
בצרפת, פ.ס.ז' העפילה לגמר הגביע הצרפתי אחרי 0:1 על רן, משער שכבש קיליאן אמבאפה (44). בגמר תצפה לה ליון שניצחה בחצי הגמר השני את ולנסיאן (0:3).
פורסם לראשונה: 23:28, 03.04.24