ארבעה ניצחונות רצופים במשחקי קלאסיקו רשמיים יש לריאל מדריד, אך למפגש הענקיות מחר (שבת, 22:00) בברנבאו לא בטוח שהיא מגיעה כפייבוריטית. בארסה נמצאת בכושר אדיר, היא משקיפה על הבלאנקוס מפסגת הלה-ליגה (מוליכה עליה בפער של שלוש נקודות) והביסה רק באמצע השבוע 1:4 את באיירן מינכן בליגת האלופות.
למרות זאת, מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, אולי בנימה קצת עוקצנית, טען כי הוא לא מודאג לקראת מחר. "למזלי, אף אחד בבארסה לא גורם לי לנדודי שינה", אמר המאמן האיטלקי. "בקלאסיקו, כמו בדרבי, קשה מאוד לבחור פייבוריטית. זה לא רק עניין של איכות, אלא גם היכולת לעמוד בלחץ".
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
לא מודאג. אנצ'לוטי
(צילום: Pierre-Philippe MARCOU / AFP)
מוכנה לקלאסיקו: בארסה הביסה 1:5 את סביליה
(באדיבות ONE)
אנצ'לוטי הוסיף כי יש לו תכנית משחק סדורה להתמודד עם משחק הלחץ המשופר של ברצלונה, אך סירב לחשוף אותה: "תצטרכו לחכות למחר ואז תוכלו להגיד לי אם טעיתי או לא". אנצ'לוטי הדגיש כי במשחקים מסוג זה אין צורך בדיבורים מיותרים: "צריך להכין תכנית משחק ברורה ופשוטה, זהו. לכולם יש מוטיבציה ורוצים לשחק במשחקים האלה".
מה שבטוח הוא יצטרך יכולת טובה משלושת הכוכבים הגדולים שלו - קיליאן אמבאפה, ג'וד בלינגהאם ובעיקר ויניסיוס ג'וניור, שכבש ביום שלישי האחרון שלושער בניצחון הגדול על דורטמונד בצ'מפיונס. "כיף לי לאמן את אחד השחקנים הטובים בעולם", החמיא האיטלקי לוויניסיוס. "אני בטוח שהוא יזכה ביום שני בכדור הזהב".
2 צפייה בגלריה
ימאל ופליק
ימאל ופליק
ימאל ופליק באימון המסכם לקלאסיקו
(צילום: Josep LAGO / AFP)
ומה היה להאנזי פליק להגיד לפני ההתמודדות הגדולה? "אני לא חושב יותר מדי על זה שמדובר בקלאסיקו הראשון שלי מחר", הבהיר מאמן בארסה. "התפקיד שלי הוא להכין את השחקנים. אני מאמין שזה יהיה משחק גדול מאוד".
המאמן הגרמני פרגן במיוחד לכוכב הצעיר שלו, לאמין ימאל: "הוא שיחק נהדר והציג רמה גבוהה מול באיירן מינכן. הוא מנצל היטב את השטחים הפנויים ומדהים עם הכדור, גם בבאיירן שיבחו אותו מאוד".
פליק יקווה למשחק נהדר נוסף של ראפיניה, שכמו ויניסיוס, גם הוא כבש שלושער באמצע השבוע - ב-1:4 על באיירן. "היו רגעים שבהם חשבתי לעזוב את ברצלונה", הפתיע אתמול הברזילאי בשיחה עם התקשורת הספרדית. "ששת החודשים הראשונים שלי כאן - התקופה מהקיץ עד המונדיאל - זו לא הייתה הפתיחה הכי טובה וכן, עבר לי בראש שאני צריך לעזוב".