אוסקר גלוך נראה פשוט מצוין בפתיחת העונה. הקשר, ששיחק בסוף חודש יולי עם נבחרת ישראל עד גיל 23 באולימפיאדה, כבש לפני ארבעה ימים שלושער ראשון בקריירה בליגה האוסטרית במדי זלצבורג, ואתמול (שלישי) הוא סיפק בישול גאוני ב-3:3 של קבוצתו בחוץ מול טוונטה ההולנדית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, שסידר לה ניצחון 4:5 בסיכום שני המשחקים ואת הכרטיס לשלב הפלייאוף - שאם תנצח בו תוכל לעלות לשלב הבתים.
בדקה ה-17 הקפיץ גלוך כדור מבריק מעל ההגנה של המארחת, אותו ניצל מוריץ קייגור כדי לכבוש את הראשון של האוסטרים. זלצבורג אומנם לא ניצחה במשחק זה, אך בזכות ה-1:2 מהמשחק הראשון שנערך בביתה היא עלתה כאמור לשלב הבא, שם תפגוש את דינמו קייב.
1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
פתיחת העונה הנפלאה נמשכת. גלוך
(צילום: Luzzani/Getty Images)
מעבר לבישול, גלוך סיפק הופעה נהדרת ונבחר לשחקן המצטיין במשחק וזכה לשבחים מצד כלי התקשורת באוסטריה. "גלוך סיפק אסיסט חלומי", נכתב באתר 'ליגה פורטל', בעוד באתר אחר נכתב כי "גלוך תמיד נמצא במקום הנכון והוא תמיד מסוכן. הבישול שלו היה פשוט יוצא מהכלל".
גם בתקשורת ההולנדית התרשמו מההופעה של גלוך. "מספר מועדונים גדולים עוקבים אחריו וסימנו את שמו, ואחרי המשחק הזה אפשר להבין למה", נכתב באתר 'פוטבול אינטרנשיונל'. "הוא חזר מהאולימפיאדה בכושר שיא. עוד במשחק הראשון שנערך באוסטריה הוא סחרר את שחקני טוונטה. בליגה המקומית הוא כבש שלושער מעמדתר הקשר, ובמשחק בהולנד הוא סיפק מסירות גאונות אחת אחרי השנייה".
זלצבורג וגלוך יתמודדו נגד דינמו קייב האוקראינית במשחק הראשון מבין שניים בעוד שבוע, אך קודם לכן יקוו לשמור על מאזנם המושלם בליגה האוסטרית כשייצאו למשחק חוץ מול לאסק לינץ ביום שבת.