ססק פברגאס עומד בפני פינוי מביתו בגלל סכסוך על שכר דירה שלא שולם, כך על פי הדיווחים שהתפרסמו היום (שני) באיטליה. קשר העבר הספרדי, שכיכב בין היתר בברצלונה, ארסנל וצ'לסי, הוא כעת המאמן של קומו האיטלקית, העולה החדשה לסרייה א'.
אלוף העולם מ-2010 ומשפחתו עברו לאחרונה לווילה בעיירה השוויצרית, ביסונה. היא ממוקמת ליד לוגאנו, רק 24 קילומטר מעבר לגבול האיטלקי מקומו. אך בעלי הנכס הגישו לפי הדיווח הודעת פינוי דרך בתי המשפט מוקדם יותר החודש. פברגאס חייב לכאורה 34,000 פרנק שוויצרי - כ-36,000 יורו - הכוללים שכר דירה שלא שולם והוצאות נוספות.
1 צפייה בגלריה
ססק פברגאס
ססק פברגאס
צרות לא רק על המגרש. פברגאס
(צילום: Timothy Rogers/Getty Images)
דרמה בסיום: בולוניה עוקצת תיקו מקומו 2:2
(באדיבות ONE)
בעלי הבית שלו אמרו לתקשורת האיטלקית: "ניסינו ליצור קשר עם עורכי הדין של פברגאס, אך ללא הצלחה". לפי הדיווחים, בית המשפט עשוי כעת להורות למשטרה לפנות את הקשר לשעבר ומשפחתו אם לא ישלם תוך שבוע.
עורך הדין של פברגאס, רוי ביי טען כי "כל תשלומי שכר הדירה עד עכשיו שולמו במלואם. חלק לא שולמו בזמן, כיוון שהיו תקלות ובעיות רבות במבנה". הצרות של פברגאס אינן מוגבלות למצב הבית שלו בלבד, מאחר שקומו טרם ניצחה במשחק סרייה א' לאחר ארבעה מחזורים.
הקבוצה הקטנה - שהחתימה הקיץ כמה כוכבים מזדקנים כמו פפה ריינה, אלברטו מורנו, סרג'י רוברטו ורפאל וראן (שנפצע וטרם שיחק) - נמצאת במקום ה-18 עם שתי נקודות. בשבת היא הובילה 0:2 על בולוניה עד לדקה ה-76, אבל ספגה שני שערים עד לסיום.