פחות מחודשיים לפני פתיחת טורניר הכדורגל האולימפי, ומאמן הנבחרת האולימפית של צרפת, תיירי הנרי, פירסם היום (שני) את הסגל לקראת המשחקים. מי שנותר בחוץ הוא קיליאן אמבאפה, הכוכב הגדול של הכדורגל הצרפתי, שרבים ציפו שיהיה בסגל כאחד מבין שלושת חריגי הגיל שניתן לזמן. בנוסף, גם אדוארדו קמאבינגה מריאל מדריד לא זומן.
על פי מספר דיווחים, הסיבה שאמבאפה לא בסגל היא סירובו של נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, לשחרר שחקנים לטורניר האולימפי - וזו גם הסיבה שקאמבינגה לא זומן. אלופת אירופה אומנם עדיין לא הכריזה רשמית על החתמתו של אמבאפה, אך על פי דיווחים בתקשורת הספרדית זה אמור לקרות בימים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
אמבאפה מאוכזב
אמבאפה מאוכזב
לא יטול חלק בטורניר האולימפי. אמבאפה
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
אמבאפה סיים שבע עונות נהדרות במועדון הפאר הצרפתי בהן הפך למלך השערים שלה בכל הזמנים עם 255 כיבושים. הוא זכה איתה בשש אליפויות בצרפת, אבל לא הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות.
מי שכן נכללו בסגל הוא וורן זאיר אמרי ובראדלי ברקולה, ששיחקו בעונה החולפת עם אמבאפה בפריז סן ז'רמן. גם מאטיס טל מבאיירן מינכן בפנים. אחד מחריגי הגיל של הטריקולור בטורניר הביתי יהיה אלכסנדר לקאזט בן ה-33, שחקנה לשעבר של ארסנל שב-2022 חזר לקבוצת נעוריו, ליון.
מתוך 25 השחקנים שזימן הנרי כחלק מהסגל הרחב של צרפת לקראת האולימפיאדה, הוא צפוי לנפות שבעה כאשר 18 שחקנים יישארו בסגל הסופי.
כזכור, בטורניר האולימפי הקרוב תיטול חלק נבחרת ישראל, שהעפילה אליו לאחר 48 שנות היעדרות, בזכות הישגיה באליפות אירופה עד גיל 23 שנערכה בקיץ שעבר בגאורגיה.
רונאלדו מלמד את טריקים את החברים בקבוצה
(ONE)