ביובנטוס נשמו לרווחה אמש (חמישי) לאחר שהצליחו לסחוט 1:1 ברגע האחרון מסביליה במשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית. הגברת הזקנה פיגרה החל מהדקה ה-17 משער של יוסף אן-נסירי ורדפה אחרי האנדלוסים במשך כל המשחק, ובדקה האחרונה של תוספת הזמן (97') פדריקו גאטי העניק לאיטלקים כדור הרגעה בדמות שער שוויון דרמטי.
המארחת לא נראתה טוב, ולמרות שהחזיקה יותר בכדור מיעטה להגיע להזדמנויות. דווקא סביליה - שעוברת עונה די חלשה בליגה הספרדית - הייתה מסוכנת יותר ובעטה יותר לעבר השער של וויצ'ך שצ'סני, ויכולה להרגיש תחושת פספוס.
2 צפייה בגלריה
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי
ביובנטוס נשמו לרווחה. מסימילאנו אלגרי
(EPA/Alessandro Di Marco)
לקראת הסיום, כמעט נרשם עימות בין הקהל המקומי לבין 1,100 אוהדי סביליה שליוו את קבוצתם לטורינו. אוהדי יובנטוס קיללו את אנשי הספסל של האורחת, אוהדי האורחת רצו לכיוון יציעי המקומיים ורק המאבטחים מנעו מהאירוע להתפתח לקטטה.
"הנענו את הכדור היטב, אבל כשהגענו לאזור הרחבה עשינו יותר מדי טעויות", אמר מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי בסיום. "הם עשו לנו הרבה בעיות בהתקפות המתפרצות כי לא חזרנו מספיק טוב לאחור והשארנו להם מרווחים גדולים מדי. הבחורים נלחמו והגיע לנו להשיג את שער השוויון".
2 צפייה בגלריה
אוהדי סביליה
אוהדי סביליה
המאבטחים מנעו קטטה. אוהדי סביליה
(EPA/Alessandro Di Marco)
האיטלקי המשיך: "משחקים ברמות האלה תמיד יהיו מאוזנים וצמודים. סביליה היא קבוצה מאוד מנוסה. גם כשהיא פיגרה 2:0 מול מנצ'סטר יונייטד היא לא ויתרה על תכנית המשחק שלה, השוותה ל-2:2 ובגומלין ניצחה 0:3. הערב אנחנו עשינו דבר דומה אחרי שנקלענו לפיגור - אבל היינו צריכים להיות חדים יותר בהתקפה, במיוחד ב-25 הדקות הראשונות של המשחק".
כובש שער השוויון, פדריקו גאטי: "השער שכבשתי משמעותי מאוד, אבל הדבר החשוב הוא שזה יעזור לנו להשיג תוצאה טובה במשחק הגומלין - אחרת זה לא שווה כלום. סביליה קבוצה חזקה מאוד. השחקנים שלה ניסו לשבש את המשחק שלנו, אבל אני מאמין שבמשחק בספרד ההזדמנות שלנו תגיע - ונצטרך לנצל אותה".
מאמן סביליה, חוסה לואיס מנדיליבאר: "מה שאקח איתי הוא המאמץ שהשקענו במשך כל המשחק, ואת היכולת הנהדרת של השחקנים מהמחצית הראשונה. חטפנו הרבה כדורים והגענו ללא מעט מצבים. במחצית השנייה קצת יותר התקשינו, ואיפשרנו ליובנטוס להתנהל בנוחות".