האם אחד הכוכבים הגדולים בפרמייר-ליג סיים את העונה כבר במחזור החמישי? קשרה של מנצ'סטר סיטי רודרי כמעט בוודאות יחמיץ את שארית העונה לאחר שהבדיקות שערך הבוקר (שני) העלו חשד שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית בברך ימין, זאת לאחר שנפצע אתמול במהלך ה-2:2 מול ארסנל ביום ראשון, כך לפי הדיווחים ב-ESPN ובכלי תקשורת נוספים.
ב-ESPN טענו כי מקור אמר להם שהשחקן הספרדי צפוי לעבור בדיקות נוספות, אך הכל מצביע על קרע ברצועה הצובלת, וסביר להניח שהוא יעבור ניתוח בברצלונה. רודרי הוחלף בדקה ה-21 של המשחק לאחר שנפל ואחז בברכו, בהופעה הראשונה שלו בהרכב העונה בפרמייר-ליג.
1 צפייה בגלריה
רודרי
רודרי
מכה קשה לסיטי. רודרי
(צילום: Reuters/Jason Cairnduff)
רודרי, 28, נבחר בקיץ לשחקן הטורניר ביורו 2024 לאחר שמילא תפקיד מפתח בזכייה של ספרד. הוא בין המועמדים המובילים לזכייה בכדור הזהב, ופציעתו תהווה מכה קשה לסיטי, המנסה לזכות באליפות החמישית ברציפות.
רק בשבוע שעבר רודרי הצטרף לקו התקיף נגד עומס המשחקים שיוצרת אופ"א, וכשנשאל האם יבוא יום והשחקנים יצטרכו לפתוח בשביתה, ענה: "אני חושב שאנחנו קרובים לזה. זו הדעה הכללית של השחקנים, ואם זה יימשך כך, לא תהיה לנו אפשרות אחרת. אני באמת חושב שזה משהו שמדאיג אותנו. אנחנו החבר'ה שסובלים".
כשנשאל מהו מספר המשחקים האופטימלי בעונה, הוא השיב: "בין 40 ל-50 זוהי הכמות האופטימלית. בכמות גבוהה יותר, אתה כבר תיפול מהרגליים. והנה, השנה נגיע ל-70 עד 80 משחקים, זה לא נורמלי".
כידוע, העונה אופ"א ביצעה שינוי בשיטה של ליגת האלופות, כשקבוצה שתגיע עד לגמר יכולה לעבור מקסימום של 17 משחקים במקום 13 משחקים. בנוסף, בקיץ יצא לדרך לראשונה בארה"ב מפעל קבוצות נוסף, גביע העולם לקבוצות, שיכלול 32 מועדונים מכל העולם.
שיחה עם דנה כוכבי, זוכת מדליית זהב באולימפיאדת השחמט, וצביקה ברקאי, יו"ר איגוד השחמט
( צילום: ירון ברנר)