אחרי שכבש שלוש פעמים שלושער בשלושת משחקי הבית האחרונים בליגה, הסתפק אתמול (רביעי) ארלינג הולאנד בצמד "בלבד" במחצית אחת עד שהוחלף על ידי קול פאלמר. החלוץ הנורבגי כבש פעמיים (7 ו-32) ויחד עם שער עצמי של דאביט חוצ'ולובה (39), פנדל של ריאז מחרז (55) וגול של חוליאן אלבארס (76) סידרו למנצ'סטר סיטי 0:5 קליל מול פ.צ. קופנהאגן בצ'מפיונס.
סיטי, שבקושי ניצחה 1:2 את דורטמונד במחזור שעבר, חגגה הפעם בגדול ונותרה מושלמת אחרי שלושה משחקים. הולאנד עצמו שיפר את מאזנו בליגת האלופות ל-28 שערים ב-22 הופעות בלבד. זהו מאזן של 1.27 שערים למשחק, יש 98 קבוצות עם מאזן משחקים מול שערים נחות משלו בהיסטוריה של ליגת האלופות. מאז שלא הצליח לכבוש או לבשל נגד מנצ'סטר סיטי בבית באפריל, הולאנד היה מעורב ב-41 שערים ב-23 הופעות ביתיות בקבוצות שלו (35 שערים ו-6 בישולים). מטורף.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
28 שערים ב-22 הופעות בליגת האלופות. הולאנד
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי מתלהב משער של ארלינג הולאנד
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי מתלהב משער של ארלינג הולאנד
גם גווארדיולה בהלם מהביצועים של הולאנד
(צילום: AFP)
קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, אואן הארגריבס, דיבר על הולאנד אחרי המשחק ואמר: "כנראה שהוא היה כובש עוד כמה שערים אם הוא לא היה מוחלף במחצית, אבל בסיטי רוצים להשאיר אותו רענן. אם הולאנד יישאר בריא, הוא יכול להוביל את סיטי לזכייה בליגת האלופות. היא הייתה קרובה והוא יכול להיות זה שיביא לה את התואר כי הוא יכול לכבוש לך את השערים האלה ברגעים שאתה הכי זקוק לשערים. הקבוצה הטובה ביותר בפרמייר-ליג השתפרה וקיבלה את אחד החלוצים הטובים בעולם".
גם חברו לקבוצה ג'ק גריליש פרגן לנורבגי ואמר: "זה בלתי ייאמן. מעולם לא ראיתי דבר כזה בחיי. בשער הראשון והשני פשוט צחקתי, הוא תמיד נמצא במקום. השוער של קופנהאגן אמר לי שהוא לא אנושי, עניתי לו: 'אתה אומר לי?'. אני מקווה שהוא יוכל להמשיך כך ולהוביל אותנו לתארים".
3 צפייה בגלריה
טוני קרוס שחקן ריאל מדריד
טוני קרוס שחקן ריאל מדריד
"היה יכול להיגמר 1:7". קרוס
(צילום: גטי אימג'ס)

אנצ'לוטי: "חשוב שנבטיח עלייה בשלב מוקדם"

ריאל מדריד, ששמטה בשבת שתי נקודות ראשונות בליגה עם 1:1 ביתי מול אוסאסונה, חזרה לנצח. הבלאנקוס גברו 1:2 על שחטאר דונייצק בבית בזכות שערים של רודריגו (13) ו-ויניסיוס (28). אולכסנדר זובקוב רק צימק (39).
מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר אחרי המשחק: "הורדנו את האינטנסיביות כשחשבנו שהמשחק בשליטה שלנו. במחצית ביקשתי מהשחקנים לשים לב לדברים יותר כי המשחק לא היה גמור. אנחנו משחקים טוב ואני שבע רצון מהניצחון. ויניסיוס, בנזמה ורודריגו שיתפו פעולה טוב בהתקפה. חשוב שנבטיח את העלייה לשמינית הגמר בשבוע הבא כדי שנוכל להתרכז בליגה. פספסנו הרבה מצבים, אבל הכי חשוב שיצרנו אותם".
קשר ריאל טוני קרוס הוסיף: "שיחקנו ממש טוב, הדבר הכי חשוב הוא לנצח ולהבטיח את העלייה לשמינית הגמר כמה שיותר מהר. קשה להאמין שנגמר רק 1:2. זה היה אחד מהימים האלה שבהם הכדור לא נכנס, אבל השגנו שלוש נקודות. זה היה יכול להיגמר גם 1:7 או משהו כזה".
פורסם לראשונה: 06:35, 06.10.22