האלימות שוב משתוללת בכדורגל הדרום אמריקני. האוהדים במדינה נחרדו למראה הצילומים שהגיעו מהמשחק בליגה השלישית בארגנטינה בין הורקאן דה לאס הראס לבין פרו קאריל אואסטה בעיר מנדוסה.
מאמן פרו קאריל, מאוריסיו רומרו, נפגע בכתפו מירייה וקיבל טיפול במקום מהרופא של קבוצתו לפני שנלקח לבית החולים.
לשמע הירייה עצר השופט את המשחק בדקה ה-34 (הורקאן הוליכה 1:3) ונמלט לחדר ההלבשה יחד עם שחקני שתי הקבוצות. לאחר מכן נמסר שמצבו של רומרו טוב והוא מתפקד לאחר שיצא מכלל סכנה.
השדר ששידר את המשחק נותר המום לנוכח המתרחש והתקשה להסביר לצופים: "אנחנו לא יודעים מה קורה, אבל כולם יורדים מהמגרש בריצה. זה לא מובן. נראה שהייתה שם ירייה".
צופים שהיו במקום סיפרו שהיריות נשמעו תחילה מחוץ לאצטדיון ונמשכו לאחר שמספר חוליגנים התפרצו לתוכו. בדיווחים אחרים נמסר שהכדור שפגע במאמן נורה מחוץ לאצטדיון וחדר לתוכו. "בנס לא הרגו אותו", נמסר מתחנת הטלויזיה LN. בעיתון "לה נסיון" נכתב "מחזור של טרור".
1 צפייה בגלריה
השחקנים והשופט נמלטים
השחקנים והשופט נמלטים
השחקנים והשופט נמלטים מהמגרש
(צילום מסך)
לאחר שהחלו היריות בתוך היציעים החלו צופים שישבו בהם להימלט לתוך המגרש. בהמשך עלו לרשת צילומי סרטונים של אנשים יורים ברחובות בזמן שהמשחק משוחק, שצולמו לפני הפגיעה במאמן.
תחנות הטלוויזיה דיווחו שהמהומה החלה בעקבות תיגרה בין ה"בארה בראבאס" (האוהדים החוליגנים) ביציע, שנמשכה ברחובות ובמהלכה שלפו המעורבים נשקים והחלו לירות.
בעקבות התקרית הקשה התפטר נשיא הורקאן רפאל ג'יארדיני, שמסר: "בן אדם הגון לא יכול להמשיך אחרי מה שקרה. אני עדיין מחפש הסברים, אין לי כוח ואין לי חשק. אני לא מתכוון להתחבא ולא לכסות על אף אחד. עכשיו אנחנו מצפים לחקירת המשטרה ואני מקווה שהיא תעצור את אלו שאחראים על הברבריות הזו".