אוהדי ריאל מדריד חששו מה יהיה בלי ג'וד בלינגהאם הפצוע מול לייפציג, אבל לא היה מה לדאוג. המחליף שלו, ברהים דיאס, כבש אתמול (שלישי) שער בסלאלום אדיר, ונתן לבלאנקוס 0:1 קטן בגרמניה - במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. דיאס אפילו חגג כמו בלינגהאם, שפרגן לו ברשתות החברתיות שלו וכתב: "אלוהים, ברהים".
בספרד התלהבו מהשער הענק. "שער משוגע, ברהים", נכתב ב"אס". "יצירת אמנות של ברהים דיאס, הזכיר את מסי", פרגנו ב"מארקה" והוסיפו: "יש לו הזדמנות אדירה להפוך לשחקן משמעותי בריאל מדריד, אם יצליח להשכיח את בלינגהאם בחודש הקרוב. השער שלו יכול לשנות את כל העונה, ואת כל הקריירה שלו בריאל מדריד". באתר "גול" גם התלהבו: "מי צריך את בלינגהאם כשיש את ברהים דיאס? כבש שער יפה והביא לריאל ניצחון".
4 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
ברהים דיאס. כוכב
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
ברהים דיאס
ברהים דיאס
חגג כמו בלינגאם
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
בלינגהאם מפרגן לדיאס
דיאס בן ה-24 כבש 8 שערים העונה, שזה כבר הכי הרבה בקריירה שלו. הוא בן להורים ממוצא מרוקאי, ולכן הוא יכול לייצג את נבחרת מרוקו. בהתחלה, לא ספרו אותו בנבחרת ספרד. אבל כעת הנבחרת הספרדית רוצה אותו, והוא גם רוצה לשחק ביורו הקרוב. ייתכן כי יזומן למשחק הידידות מול ברזיל בחודש הבא, ואז כבר יפסיק להתלבט. יש לציין כי קיבל הצעה מנבחרת מרוקו בחודש שעבר וזומן לאליפות אפריקה, אך סירב.
דיאס אמר אחרי השער: "קיבלתי את הכדור, הרגשתי שהבלמים לא מרוכזים, אז פרצתי והצלחתי לכבוש. זה היה משחק טוב מאוד, אף אחד לא עשה לנו טובות. יכולנו להרוג את המשחק כמה פעמים ולא עשינו את זה. גם לייפציג שיחקו מצוין והיו יכולים לכבוש. זה מרגיש מצוין לכבוש עבור הקבוצה שלך במצב כזה. אמשיך לעבוד קשה מאוד. הראנו שאנחנו קבוצה ענקית - הראנו היום מה היא ריאל מדריד, וזה קשה בלי ג'וד בלינגהאם. כולם היו טובים היום, לא רק אני".
4 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
עוד ניצחון בליגת האלופות לריאל
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
גם מאמנו קרלו אנצ'לוטי החמיא: "הוא התחזק מאוד בתקופה שלו במילאן, ותמיד עוזר לקבוצה כשהוא על המגרש. הוא כבש שער נפלא, ומגיע לו על העבודה הקשה שהוא עושה".

הרמז של טשומאני

עוד שחקן שהיה מצוין אמש הוא אורליאן טשומאני, הקשר הצרפתי שהוסט לעמדת הבלם. טשומאני נשאל על חברו לנבחרת צרפת, קיליאן אמבאפה, ועל האפשרות שהכוכב יצטרף לריאל מדריד.
4 צפייה בגלריה
גיבור מפתיע. לונין
גיבור מפתיע. לונין
גיבור מפתיע. לונין
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
טשומאני לא התחמק וענה תשובה מעניינת: "הוא לא מספר לי הכל, אבל אם הייתי יודע לא בטוח שהייתי מספר לכם. כן, אנחנו מדברים על המעבר הזה בחדר ההלבשה שלנו כי זה נושא חשוב. אני מקווה שנדע הכל בשבועות הקרובים". הקשר נשאל איך זה לשחק כבלם וענה בצחוק: "אל תכניסו לדידייה דשאן (מאמן צרפת) רעיונות לקראת היורו הקרוב".
ואי אפשר בלי עוד גיבור מפתיע, אנדריי לונין, שרשם את הופעתו הטובה ביותר בקבוצה. האוקראיני רשם לא פחות מתשע הצלות והפך לראשון שעושה זאת במשחק חוץ בנוקאאוט של ליגת האלופות מאז ג'יג'י בופון אצל סלטיק ב-2013.
לצד איקר קסיאס (נגד ליברפול ב-2009) וטיבו קורטואה (בגמר ב-2022), הוא שוער ריאל היחידי שרשם שמונה הצלות ומעלה מחוץ לסנטיאגו ברנבאו בשלבי הנוקאאוט במפעל. "כדי לזכות בליגת האלופות צריך שוער, ולריאל מדריד יש אחד כזה", התלהבו ב"מארקה". והייתה להם סיבה טובה לכך.