האם אחרי מעברו של לאו מסי לאינטר מיאמי, ה-MLS בדרך לקלוט עוד כוכב על? על פי מספר דיווחים ניו יורק סיטי FC מעוניינת להחתים את ניימאר, שעדיין נמצא תחת חוזה בפריז סן ז'רמן.
הברזילאי כזכור נפצע בתחילת חודש מארס וגמר את העונה. מאז ועד עכשיו צצות כל הזמן שמועות על כך שהכוכב עשוי לעזוב את פ.ס.ז', עמה הוא נמצא בחוזה עד 2025. למרות שהוא חתום עם אלופת צרפת לעוד שנתיים, עתידו במועדון לא ברור, כשבנוסף להצעה מארה"ב דובר על חזרה אפשרות לברצלונה וגם על מעבר לאלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, שזכתה בעונה החולפת בטרבל.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
עוד כוכב על בדרך ל-MLS? ניימאר
(צילום: Clive Rose/Getty Images)
על פי האתר הספרדי מונדי דפורטיבו, סיטי גרופ פוטבול, הקבוצה שמחזיקה בבעלות על ניו יורק FC עדיין לא ביצעה מהלך רשמי ולא הגישה הצעה עבור ניימאר, אך היא מגבשת את המהלך ועשויה לנסות ללכת על כך בכל הכח. כוכב נבחרת ברזיל התבטא בעבר בנושא מעבר לארה"ב, ואמר שהוא שהוא לא פוסל אפשרות לעבור ל-MLS כשיסיים את הפרק שלו בכדורגל האירופי.
בניו יורק שיחקו בעבר כוכבים גדולים אחרים מהכדורגל העולמי, כמו דויד וייה (שגם הוא שיחק בעבר בברצלונה), אנדראה פירלו ופרנק למפארד.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
יתמודד בעונה הבאה נגד ניימאר? מסי
(צילום: AP Photo/Nicolas Aguilera)
ניימאר החל את הקריירה שלו בסנטוס בברזיל, ובשנת 2013 עבר לברצלונה עמה זכה פעמיים באליפות ספרד (2014/15 ו-2015/16), שלוש פעמים בגביע המלך הספרדי (2014/15, 2015/16 ו-2016/17) ופעם אחת בליגת האלופות (2014/15). ב-2017 עבר לפריז סן ז'רמן, עמה זכה חמש פעמים באליפות צרפת ועוד שלוש פעמים בגביע, אך לא הצליח לזכות יחד עם הקבוצה בליגת האלופות.
ניימאר נחשב לכוכב הגדול של נבחרת ברזיל, במדיה ערך 124 הופעות במהלכן כבש 77 שערים. בברצלונה הוא כבש 68 שערי ליגה ב-123 הופעות, בעוד בפ.ס.ז' יש באמתחתו 82 שערים ליגה ב-112 משחקים.