נבחרת צרפת הסתדרה אתמול (חמישי) ללא קיליאן אמבאפה מול ישראל, כשהשיגה 1:4 קליל בבודפשט בליגת האומות. רק שגם פחות מיממה אחרי הניצחון המשכנע, הכוכב הגדול של הטריקולור עומד בראש הכותרות במדינתו - ולא בפן החיובי.
אמבאפה, שלא זומן לסגל צרפת על-ידי דידייה דשאן, נצפה מבלה ברחובות שטוקהולם בדיוק בזמן משחק הנבחרת. "אמבאפה תחילה ישב במסעדה ואז נצפה במועדון לילה", נטען בתקשורת השבדית. "הוא הגיע למועדון בו אנשים כמובן זיהו אותו, אך הזמין חדר פרטי בו יוכל לבלות".
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
שוב בעין הסערה. אמבאפה
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
בצרפת, כאמור, סערו הרוחות. העיתונאי פביאן לבק כתב: "אמבאפה עזב את הנבחרת כדי להתאושש מפציעה ולנוח, ובמקום זאת הוא חוגג. יש כאן משהו לא בסדר, נכון?".
אמבאפה, יש לציין, מחלים כרגע מפציעה בירך, מה שיכול להסביר את אי-הכללתו, אולם בשבת האחרונה, למי ששכח, הוא פתח ב-0:2 של ריאל מדריד על ויאריאל (השלים 71 דקות לפני שהוחלף על ידי רודריגו). דבר זה הוביל לביקורת משמעותית בצרפת, שנובעת מכך שאמבאפה הוא הקפטן והכוכב של סגנית אלופת העולם, ומצופה ממנו להיות זמין כשהוא כשיר. ועכשיו, כמו שהבנתם, הביקורת אפילו מתעצמת.
צרפת עם 6 נקודות מ-9 אפשריות עד כה בקמפיין וביום שני תתארח (21:45) בבריסל אצל בלגיה. "הרגשנו חובה לנצח, ידענו שישראל פחות טובה מאיתנו", אמר בראדלי ברקולה בסיום המשחק אתמול. "אבל זה לא היה פשוט". על השער שכבש, הוסיף: "תמיד מיוחד לכבוש, מקווה לעשות את זה יותר".