חלוץ העבר הארגנטינאי, קרלוס טבס, הובהל הלילה (בין שלישי לרביעי) לבית חולים בבואנוס איירס לאחר שהתלונן על כאבים בחזה. טבס בן ה-40, שכיכב בעבר, בין השאר, בווסטהאם, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וכמובן בוקה ג'וניורס, יישאר בבית החולים עד להשלמת כל הבדיקות.
אינדפנדיינטה, אותה מאמן טבס, פרסמה בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר), הודעה רשמית: "המאמן שלנו, קרלוס טבס, אושפז בגלל כאבים בחזה. הוא עבר בדיקות שהתוצאות שלהן היו משביעות רצון, ויעבור בדיקות נוספות במהלך היום. הוא יישאר מאושפז עד שכל התוצאות יתקבלו".
1 צפייה בגלריה
טבס
טבס
קרלוס טבס
(צילום: Daniel Jayo/Getty Images)
אל תפספסו את חגיגות האליפות של אינטר
(באדיבות ONE)
הכדורגלן פרש ב-2021. הוא אימן את רוסאריו סנטרל והחל מאוגוסט 2023 באינדפנדיינטה. בארגנטינה טענו כי הכאבים בחזה נבעו מלחץ שהוא עובר בתקופה האחרונה בקבוצתו החדשה. כזכור, אשתקד טבס הרגיש סחרחורת כשהיה בביתו, התעלף וראשו נחבט ברצפה בצורה חזקה.
טבס, כאמור, כיכב בשלל מועדונים. הוא החל את דרכו המקצוענית בשנת 1997 בבוקה ושיחק במועדון עד שנת 2005. אחרי עשור הוא שב לבוקה, עזב לסין וחזר שוב ב-2018. טבס זכה עם הקבוצה בחמש אליפויות, בגביע הליברטדורס, בקופה סודאמריקה וגביע הבין-יבשתי.
בין הקדנציות בבוקה טבס הספיק לשחק בקורינתיאנס הברזילאית, ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס ושנגחאי שנואה הסינית - אז לתקופה קצרה היה למשתכר הגבוה בעולם. במקביל, ערך 76 הופעות בנבחרת ארגנטינה איתה זכה במדליית הזהב באולימפיאדת אתונה וכבש 13 שערים בינלאומיים. הוא גם לקח חלק במונדיאל 2010.