בעוד קצת יותר משבועיים תפגוש הכוכב האדום בלגרד את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, אבל אתמול (שבת) הציגה יכולת פושרת מאוד ב-1:2 הביתי על נובי פאזאר במסגרת המחזור השישי בסרביה.
החבורה של ברק בכר במקום השני עם 15 נקודות מ-18 אפשריות והניצחון היה חשוב, שבוע לאחר ההפסד הראשון של הקבוצה מזה שלוש שנים בליגה הסרבית לווזדובאץ'. "היה באמת חשוב לנו לנצח אחרי מה שקרה בשבוע שעבר", סיפר בכר בסיום. "היו לנו הזדמנויות בשתי המחציות, אבל החמצנו והקשנו על עצמנו, בטח בהתחשב בכך שהיריבה כמעט השוותה בסיום".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
"חשוב לנצח, אנחנו שמחים שעשינו זאת". בכר
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
"חשוב לנצח, אנחנו שמחים שעשינו זאת, אבל נצטרך להיראות טוב יותר", המשיך בכר. "אנחנו מחכים לפגרת הנבחרות, יהיה לנו זמן לנוח". על היכולת של קבוצתו, אמר: "קודם כל ננוח, ואחר כך ננתח. לא אהבתי את איך ששיחקנו, במיוחד את המחצית השנייה. חיזוק? עוד לא יודע, מקווה שנצליח".
המאמן הישראלי, כצפוי, נשאל גם על המפגש הצפוי עם פפ גווארדיולה ואלופת אירופה במחזור הפתיחה של שלב הבתים בצ'מפיונס. "זה יהיה משחק קל, אני מצפה לניצחון", אמר בצחוק. "יש זמן עד למשחק עם מנצ'סטר סיטי, קודם כל מצפה לנו מפגש ליגה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים
עוד משחק פושר. שחקני הכוכב האדום בלגרד
(צילום: צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
בתקשורת הסרבית, כצפוי, ביקרו את היכולת של הכוכב האדום. "הכוכב פספסה לא מעט, אבל עדיין חגגה", נכתב ב"קוריר". "זה לא היה ניצחון משכנע, ביום ההולדת ה-60 של אצטדיון המרקאנה". ב"טלגרף" הוסיפו: "הכוכב האדום לא מוכנה לליגת האלופות".
ב"מוצרט" סיכמו: "ברק בכר יצטרך להתמודד עם האנוכיות בסגל ועם דחפים של חלק מהשחקנים. הכוכב האדום נפלה לחור שחור".