לאחר חגיגות האליפות הרשמיות ברחבי מדריד ביום ראשון, ריאל המשיכה לחגוג גם על המגרש, כשהביסה אתמול (שלישי) 0:5 את אלאבס. לפני המשחק, הציגו הבלאנקוס את גביע האליפות אל מול אוהדיהם הנלהבים.
מעבר לחמישייה הגדולה, עומדת ריאל מדריד בפני אפשרות להשוות את שיאה של ברצלונה מעונת 2010/11 - 31 משחקים בעונה אחת ללא הפסד. כרגע האלופה עומדת על 30 משחקים כאלה, כאשר הפסדה האחרון היה בחודש ספטמבר, לאתלטיקו מדריד.
1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
בדרך להפוך לשושלת? שחקני ריאל מדריד חוגגים
(EPA/Mariscal)
מופע של אלופה: 0:5 נפלא לריאל על אלאבס
(ONE)
מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, התמוגג מקבוצתו והעונה הנהדרת שעוברת עליה: "זו העונה הכי גדולה בקריירה שלו בכל הנוגע לליגה. זו אליפות ראויה ביותר ואנחנו מאושרים. במועדון הזה יש שחקנים צעירים ומוכשרים ויש לנו אפשרות ליצור שושלת".
מי שנראה מצוין מאז שחזר לשחק הוא השוער, טיבו קורטואה. הבלגי, שנפצע בצורה קשה ממש לפני פתיחת העונה ונעדר ממרביתה, סופר כבר שלושה משחקים ללא ספיגה מאז ששב לשחק, ואתמול סיפק לא פחות מעשר הצלות. "בשני משחקי הליגה שנותרו הוא ישחק פעם אחת ולונין פעם אחת", אמר אנצ'לוטי, שלא סיפק תשובה ברורה בנוגע לזהות השוער שיפתח בגמר ליגת האלופות מול דורטמונד שייערך ב-1 ביוני בוומבלי.
קורטואה אמר: "אני מרגיש טוב. אני יודע שלאנשים היו ספקות לגביי, אבל אני חושב שאני אפילו טוב יותר משהייתי. הייתי צריך את המשחק הזה, אני גאה בהצלות שלי היום ומאוד שמח".
ויניסיוס, שכבש צמד אתמול, אמר בסיום: "נכון לעכשיו אני בגרסה הכי טובה שלי בקריירה. יש לנו עכשיו זמן להתכונן לגמר ליגת האלופות כדי שנגיע לשם בכושר הכי טוב שאנחנו יכולים להיות". על הקשר בינו לבין ג'וד בלינגהאם: "הקשר בינינו מצוין, אני מעריץ אותו. עשיתי הכל כדי שהוא יצטרף אלינו ויתאקלם בהקדם. אני מקווה שיסיים כמלך השערים של הליגה".