ג'יימי וארדי בן ה-37 גנב אתמול (שני) את ההצגה במשחק שנעל את מחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג, כששער שלו העניק ללסטר 1:1 ביתי מול טוטנהאם במשחק החזרה שלה לליגה הבכירה. זה היה שער הפרמייר-ליג ה-104 שלו מאז שחגג 30 (וה-137 בסך הכל), כך שהוא השחקן שכבש הכי הרבה שערי פרמייר-ליג במהלך העשור הרביעי בחייו (איאן רייט במקום השני עם 93).
החלוץ היה בספק למשחק, במהלכו ספג קללות מאוהדי האורחת, וכאשר הוחלף בדקה ה-78 לא ויתר על ההזדמנות להטריל אותם: הוא הצביע על סמל הפרמייר-ליג על שרוול החולצה וסימן את הספרה 1, ולאחר מכן הצביע על אוהדי טוטנהאם וסימן את הספרה 0, כדי להזכיר להם שיש לו אליפות פרמייר-ליג אחת יותר מלהם.
1 צפייה בגלריה
וארדי
וארדי
חזר לפרמייר-ליג. וארדי
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
כזכור, וארדי הוביל את השועלים לאליפות מדהימה - אולי המפתיעה אי פעם - בעונת 2015/2016, במהלכה טוטנהאם הייתה המתחרה העיקרית שלהם במשך רוב הזמן. עם זאת, הקבוצה הלונדונית סיימה רע, ולבסוף הסתפקה במקום השלישי בלבד.
אתמול, כאמור, וארדי שוב היה הצרה של טוטנהאם. אחרי פתיחה טובה של האורחת למשחק, ג'יימס מדיסון, שפגש את הקבוצה ממנה נרכש, בישל בדקה ה-29 לפדרו פורו שנגח יפה לרשת. השליטה של טוטנהאם הייתה מוחלטת, אבל היא לא הייתה מדויקת מול השער, ובדקה ה-57 נענשה כשווארדי נגח את השוויון בהזדמנות הראשונה של לסטר למסגרת.
לאחר המשחק התייחס וארדי להטרלה שלו: "אתה סופג קצת עקיצות במהלך המשחק, אבל זה חלק מהכדורגל. כל עוד הם יכולים לקבל את זה כשאני מחזיר, זה כל מה שחשוב". הוא גם חשף כי קבוצתו ערכה שיחה בהפסקת המחצית - במהלכה גם תועד לוגם מפחית רד בול - בניסיון לשנות את מהלך המשחק: "פשוט קיימנו שיחה קטנה בינינו בהפסקה. טוטנהאם היא קבוצה ממש טובה אבל נתנו להם יותר מדי כבוד".
ג'יימי קראגר, אגדת ליברפול, שיבח את הופעתו של וארדי, שהיה פצוע במרבית ההכנה לעונה: "תודה לאל שג'יימי וארדי הלך לסטיב קופר ואמר שהוא מוכן לשחק. אל תשתנה לעולם, ג'יימי וארדי".
מספר דקות לאחר השער של וארדי, קשר טוטנהאם רודריגו בנטנקור נחת לא טוב, נפגע בראשו ואיבד הכרה. לאחר מספר דקות מלחיצות, הוא שב להכרה ופונה באלונקה. לאחר המשחק אמר על כך מאמנו אנג' פוסטקוגלו: "אני לא יודע יותר מדי, אבל כן שהוא מתקשר ואלה חדשות מצוינות"